• ik had een vriendin (miss kennen jullie het verhaal wel van andere topics)
    linken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34477&page=last&message=175
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34485
    en ik ga jullie nu hete hele verhaal vertellen over onze vriendschap.[namen veranderd voor privacy)
    Het begon allemaal toen ik in de tweede zat ik gaf me op bij de schoolkrant redactie en zij(ik noem maar even Monique) ook zo ontmoete wij elkaar. Ik het begin van o leuke meid maar langzaam ging ze haar verlede aan mij vertellen(die gooi ik hier niet op in verband met privacy) maar ze had een moeilijk verleden gehad laten we het daar op houden. Ik bood een luisterend oor aan haar en gaf advies want veel vrienden had ze niet, maar ik bood ook een luisterend oor om mijn eigen problemen te vergeten en haar te helpen met het hare. ik had ook een andere vriendin (XAmaranthX). Monique en XAmaranthX raakte bevriend bevriend. Dankzij Monique vond ik mijn liefde voor muziek maken en zingen terug die ik zo lang had weggestopt.(met vrienden vromden we een band) Maar na een tijdje praate Monique niet meer anders dan over haar verleden en vergat ons voorkomen. XAmaranthX heeft haar moeder verloren 3 jaar gelden en heeft het daar moeilijk mee en zit zeg maar in therapie voor. Ook voor XAmaranthX was ik een luisterend oor. Maar Monique bleef maar steeds door ratelen over haar verleden. En toen kreeg ik het ook moeilijk. mijn klas ging me uitschelden omdat ik Th fan ben en pesten. en als er iets is waar ik niet tegen kan is het Pesten. Ik ben vroeger veel gepest en nu heb ik totaal geen zelfvertrouwen meer. XAmaranth bood ook aan mij een luisterend oor Maar Monique die zei : Het kan nooit zo erg zijn als wat ik heb meegemaakt! Dat vond ik bot. Ik stelde Monique ook aan een andere vriendin van mij laten we zeggen Kelly. Toen werd het erger. Monique mag niet veel op internet daardoor spreekt ze niet veel met Kelly omdat ze ver weg woont. maar als ik met Kelly afsprak wilde zij er ook bij zijn zoniet dan ging ze gewoon met Kelly smsen terwijl Kelly ook ver van mij afwoont en ik haar nooit zie. En toen begon Monique ook nog te liegen. Dat was bij ons de druppel. We gingen eens met haar praten

Ze zei dat ze er aan zou gaan werken. Maar wij zeiden erbij: Als er echt iets is wel zeggen je moet het niet opkroppen. Maar in dat gesprek was ze heel erg bot over 1 ding. dat was De Dood. ze had zelfmoord neigingen. ze zei : in feite is de dood heel makkelijk. wij: maar voor ons niet debk eens voor 1 keer aan iemand anders! XAmaranthX haar moeder is ongevraagt uit haar leven gerukt door de dood. en jij kiest er gewoon voor.

We hoorden een tijdje niets we dachten het ging goed. Maar een paar dagen geleden kwamen we erachter dat dat niet zo was. Monique zette Kelly tegen mij op. En Kelly gelooft heel snel en denkt vaak niet voor zichzelf. Maar bij Monique ging het dus veel slechter maar dat wisten we niet dus we konden niets doen. en dat ging ze ons verweiten. En toen hebben kelly en Monique het wachtwoord van onze band quizlet account veranderd.Kelly zei het eerlijk ja we het gdn maar Monique bleef maar liegen van nee dat hebben we niet gedaan! Hadden ze dus wel en daar confronteerde ik ze mee. en toen hebben ze me zonder overleg met anderen uit de band gegooit.

Hoe ik me nu voel? Beter. Geen stress

maar mijn vraag is:
    Wat deed ik fout :O
    Want Monique zei dat ik ook veel fout deed en ze wil me niet zeggen wat. dus miss weten jullie het :O

Dude Ik heb respect voor je als je dit lees

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

jippy je hebt respect vppr me(yeah)
    enik wil je heel erch bedank dat je me altijd helt en zo
    dat doe ik te wijnig
    love jou(H)

♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

XamaranthX schreef:
    jippy je hebt respect vppr me(yeah)
    enik wil je heel erch bedank dat je me altijd helt en zo
    dat doe ik te wijnig
    love jou(H)

neej je helpt al genoeg :O
    Ik kan niet zonder je <3
    je bent de enigste met wie ik goede gesprekken kan voeren en melig zijn
    bij kelly was het te veel meligheid wanneer ik haar nodig had
    en monique klaagde alleen over haar eigen leven -_-''

ze wil het me niet zeggen ><

ik weet het echt niet..
    het klinkt gewoon alsof die 2 erg veranderd zijn.
    sorry, ik weet het niet..
    maar ik wens jullie veel succes en sterkte!

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Wat jij fout deed?
    Niks. Als dit de gehele waarheid is dat je hebt opgeschreven heb je niks fout gedaan. Moniek is een verwarde, manipulerende geest die de weg naar zichzelf nog niet heeft gevonden. Ik denk zeer sterk dat zij een persoonlijkheidsstoornis heeft, of een lichte variant ervan maar ik kan dat niet beoordelen omdat ik haar niet ken.
    Vermoedelijk kan Moniek je niet zeggen wat je fout deed omdat zij daar zelf het antwoord niet op weet.

No growth of the heart is ever a waste

ik weet niet, een munt heeft altijd twee zijden. Ik ken haar kant van het verhaal niet, maar als ik hierop moet reageren vind ik dat jij in je gelijk staat als je het onredelijk vindt.
    Wat je fout hebt gedaan? Geen idee:X

Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

Aurelia schreef:
    Wat jij fout deed?
    Niks. Als dit de gehele waarheid is dat je hebt opgeschreven heb je niks fout gedaan. Moniek is een verwarde, manipulerende geest die de weg naar zichzelf nog niet heeft gevonden. Ik denk zeer sterk dat zij een persoonlijkheidsstoornis heeft, of een lichte variant ervan maar ik kan dat niet beoordelen omdat ik haar niet ken.
    Vermoedelijk kan Moniek je niet zeggen wat je fout deed omdat zij daar zelf het antwoord niet op weet.

dat kan wel goed....

Aurelia schreef:
    Wat jij fout deed?

mee eens! ;)

Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

Jij hebt niks fout gedaan.

Ik vind (het hoeft dus niet zo te zijn, aangezien ik Moniek niet persoonlijk ken en ik maar even reageer op haar persoonlijkheid die naar voren komt in dit verhaal) dat ze zich zo thuis voelt bij jullie dat ze egoïstisch is durven worden.

Ik heb geen idee of ze er wat aan kan doen of niet, maar het lijkt iig wel zo.

Zoals je zei, heeft ze weinig vrienden, jij en Amaranth zijn de perfecte vrienden voor haar geweest en ik denk dat dat haar een beetje verblind heeft.

En als ze jullie probeerd te verwijten dat jullie haar niet geholpen hebben terwijl ze niet heeft gezegd dat er iets was, zou ik hebben gezegd; "Luister Moniek, je bent heel lief en aardig maar dit gaat zo niet. Ik wil best vrienden met je blijven, ik wil je best helpen met je problemen, maar dat betekend niet dat ik alleen oog heb voor JOUW problemen. Jij bent niet de enige die in de shit zit, dat zitten we allemaal wel een keer. Ik snap dat de een het zwaarder heeft dan de ander, maar zelfmoord is een zwakke uitweg en is geen oplossing."

En over dat je gepest wordt, laat die mensen zien wie je bent, en waar je staat. Jij staat sowieso hoger dan hun.
    Je moet gewoon een grote bek geven; "Vind je TH slecht? Geen probleem. Maar je moet weten dat het mij niet interesseerd wat je er van vind en dat jij niet belangrijk voor mij bent. Dus als je het niet erg vind, wil je me met rust laten?"

Als ze zielig gaan doen en dingen naar je gooien, gooi terug of ga naar je docent toe.
    Als ze je willen slaan, zeg je; "Wil je me slaan? Doe maar. Maar bednek wel dat jij degene bent met politie op je dak en niet ik. Bedenk wel dat jij degen bent die in de shit komt te zitten en dat ik je dan keihard uit kan lachen. De pijn gaat over, je strafblad blijft voor altijd."

Als je dat zegt helpt het meestal wel, en als ze je toch slaan dan moet je de pijn maar even verduren. XD

Ik werd een beetje meegesleept in advies geven, haha.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt. ^^

@ Domenoco
    dat stukje van : ''er zitten meer mensen in de shit'' dat hebben we al geprobeert en toen zei zij: Maar ik zit meer in de shit dan jullie

en mijn klas heeft het eindelijk geaccepteerd..
    Nu kijken ze niet meer raar op als ik met een TH trui of t-shirt aan kom lopen

en btw ik sla nooit
    ik vindt slaan een teken van zwakte zwakte dat je jezelf niet kan beheersen :X
    in tegen stelling tot Monique beviel haar iets niet wat je zei sloeg ze je zelfs ons....

xLoveIsDeadx schreef:
    ik weet het echt niet..
    het klinkt gewoon alsof die 2 erg veranderd zijn.
    sorry, ik weet het niet..
    maar ik wens jullie veel succes en sterkte!

AngelXWings schreef:
    @ Domenoco
    dat stukje van : ''er zitten meer mensen in de shit'' dat hebben we al geprobeert en toen zei zij: Maar ik zit meer in de shit dan jullie

en sinds dien heeft ze het voor mij verkloot want wat zij heeft mee gemaakt is klang niet zo erg dan wat een vriend van mij heeft meegemaakt.
    zijn zus is verkracht door een vriend v.d. familie.
    sorry maar dat is iets erger dan wat zij heeft mee gemaakt

&#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

Aurelia schreef:
    Wat jij fout deed?

Mee eens ;) . En misschien heeft ze wel dezelfde ziekte als mij [/dat lees ik uit Monique's karakter in dit verhaal , het is dan niet zeker hè ;s ]

xoxo'

I'll live every second like it is my last one <3

Volgens mij heb je helemaal niets verkeerd gedaan. Het feit dat ze er niet op wil antwoorden bewijst alleen maar dat ze ofwel goed genoeg weet dat je niets fout gedaan hebt ofwel weet ze het zelf niet

Ik denk dat ze niet voor niets zo wijnig vriendinnen heeft !
    Maar goed en ook gewoon
    Omdat jij zegmaar altijd naar haar luisterde
    en toen riep je eerst een andere vriendin erbij
    en toen nog 1 zegmaar dat zei die leerde kennen
    EN misschien was ze wel heel bang om je kwijt te raken en zetten ze mensen tegen je op zodat jij ook alleen was en weer alleen meth aar omging !
    Of het kan ook gewoon een kreng zijn die alleen maarh aar zin door wil drijven !

maargoed wel vaag verhaal en ik heb het natuurlijk niet zelf meegemaakjt dus.
    wel moeilijk om te oordelen!!

xx-