• Nou kijk, mijn familie bestaat uit: 2 tante's, 2 ooms, 1 oma en 1 opa.
    Het begon allemaal toen ik 10 was. Mijn ouders waren net gescheiden en sinterklaas kwam er weer aan. Ook al was ik 10 toch wou mijn familie het niet vieren. Toen we op sinterklaas avond naar mijn oma toe gingen(dat wist heel onze familie niet) om daar wat op te halen zag mijn broer(want hij ging wat ophalen) dat HEEL de familie daar stiekem sinterklaas zat te vieren terwijl ze tegen mij zeiden, een meisje van 10 dat ze geen sinterklaas wouden vieren. Toen mijn ouders echt gingen scheiden en mijn vader het huis hield hadden wij geen huis en geld. We mochten bij mijn tante wonen voor 6 maanden maar na 3 maanden schopte ze ons er maar uit terwijl wij nog geen huis en geld hadden. Gelukkig konden we nog net in een carevan(weet niet hoe je het schrijft) wonen voor 6 weken en daarna hadden we gewoon een flatje gekocht. Nu gaan ze gewoon stieken in het weekend vaak een huisje huren bij duinrell of centerparks met heel de familie behalve ons zonder het te vertellen maar mijn 1e tante(die ik vanochtend nog mocht maar nu niet meer) had zich perongeluk veraden.De enigste die ik nu nog mag van de familie is mijn opa maar die woont al 6 jaar in Thailand en komt maar 1x per jaar voor 2 weken hiernaartoe. Ik zit nu gewoon te janken en meestal voelde ik me dan beter als mijn katten bij mij kwamen zitten maar die zijn nu ook al een halfjaar weg en nu voel ik me echt kut.
    en A.U.B geen berichten van dat ik me aanstel ofzo want ik voel me echt kut.
    Ook al leest niemand dit, ik voel me nu wel opgelucht dat ik ergens mijn verhaal kwijt kan


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Da's kut, echt een rotte family. x_x


    None but ourselves can free our minds.

    das kut sterkte(flower)


    /

    Wow,
    Ik wens je heel veel sterkte (flower)


    Let the Night embrace you

    wow das idd best wel heel erg kut
    sterkte(flower)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    wow, en ik dacht dat ik soms mijn familie haatte , de jouwe zijn gwn achterbaks ..
    sorry als dat erover was , maar ze doen wel vnalles achter je rug en dat IS achterbaks ..


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Haat is wel een erg groot woord.

    Sterkte (K)(H)(flower)

    Waaw dat is kutterig :|


    I found myself in Wonderland.

    Veel sterkte.


    We can only learn to love by loving.

    Omg. zo'n mensen verdienen niet familie van jou te zijn, als je iemand nodig hebt om dingen aan kwijt te kunnen, ik ben er voor je! (flower)


    All was well.

    we lesen het wel hoorxD
    en voel met je mee.
    maar kan je het niet ff uitpraten met je familie dan??


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Lovejoy schreef:
    Haat is wel een erg groot woord.
    Maar toch weet ik precies hoe ze zich voelt.
    Ik kan me voorstellen dat je je er zo onder voelt. Maar luister is, die mensen zijn jou niet waard. Als ze zo smerig en achterbaks doen tegen jullie, dan hoef je hen ook geen aandacht meer te schenken. Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn familie. Ik heb ze nu al 1.5 jaar niet meer gezien, en mijn leven verloopt al een stuk beter.
    Mensen die zeggen, dat je je niet zo druk moet maken, en dat het je familie is, dat je ze moet vergeven.. Het is je familie, daarom juist. Die mensen hebben al helemaal het recht niet om je zo te behandelen, anders zijn ze het niet waard om van jou familie te zijn!


    Wie du mir, so ich dir.

    Weetje meid, mensen zijn af en toe zo ontzettend gemeen. Vaak ligt het niet eens aan jou, maar gewoon, het ligt aan het beeld dat ze van jou hebben. Het is niet jullie schuld, dat zeker niet, het is hun schuld, omdat hun er zo een punt van maken. Ik heb geen idee waarom ze zo doen, en al zouden ze een reden hebben dan moet dat wel een hele goede reden zijn, want dit is gewoon pure voortrekkerij. Als ik jou was echter zou ik geen contact meer zoeken met die mensen. Ze zijn het jou niet waard als ze jou zo behandelen. Dit is echt kinderachtig gedrag. Vroeger was dat ook zo, dat mochten sommige kinderen niet meespelen. En dit is dus eigenlijk hetzelfde. Kinderachtig, dat zou je niet verwachten van je familie.
    Ik ben nu flink gefrustreerd, want dit soort mensen kan ik gewoon nooit bevatten. Maar ik weet wel maat, je verdient echt veel beter.


    Life is hard and then we die

    Dat is inderdaad kut.

    Veel sterkte <'3


    Sometimes it's best not to care.

    wat een gemene familie!
    mijn familie is ook gemeen en schijnheilig! alleen ik zeg gewoon wat ik vind in hun gezicht:P