Nou kijk, mijn familie bestaat uit: 2 tante's, 2 ooms, 1 oma en 1 opa.
Het begon allemaal toen ik 10 was. Mijn ouders waren net gescheiden en sinterklaas kwam er weer aan. Ook al was ik 10 toch wou mijn familie het niet vieren. Toen we op sinterklaas avond naar mijn oma toe gingen(dat wist heel onze familie niet) om daar wat op te halen zag mijn broer(want hij ging wat ophalen) dat HEEL de familie daar stiekem sinterklaas zat te vieren terwijl ze tegen mij zeiden, een meisje van 10 dat ze geen sinterklaas wouden vieren. Toen mijn ouders echt gingen scheiden en mijn vader het huis hield hadden wij geen huis en geld. We mochten bij mijn tante wonen voor 6 maanden maar na 3 maanden schopte ze ons er maar uit terwijl wij nog geen huis en geld hadden. Gelukkig konden we nog net in een carevan(weet niet hoe je het schrijft) wonen voor 6 weken en daarna hadden we gewoon een flatje gekocht. Nu gaan ze gewoon stieken in het weekend vaak een huisje huren bij duinrell of centerparks met heel de familie behalve ons zonder het te vertellen maar mijn 1e tante(die ik vanochtend nog mocht maar nu niet meer) had zich perongeluk veraden.De enigste die ik nu nog mag van de familie is mijn opa maar die woont al 6 jaar in Thailand en komt maar 1x per jaar voor 2 weken hiernaartoe. Ik zit nu gewoon te janken en meestal voelde ik me dan beter als mijn katten bij mij kwamen zitten maar die zijn nu ook al een halfjaar weg en nu voel ik me echt kut.
en A.U.B geen berichten van dat ik me aanstel ofzo want ik voel me echt kut.
Ook al leest niemand dit, ik voel me nu wel opgelucht dat ik ergens mijn verhaal kwijt kan
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.