• Ja, je leest het goed. :Y) Ik ben gekrabt door een vis en ik heb gezwommen met een hond.
    Want kijk.
    Ik ging vandaag mee naar scouting want ik wil misschien terug, geen zin om verhaal uit te leggen, maar dat was dus heel leuk allemaal. We gingen vlottenrace doen, ergens in Goirle ofzo. Dus nadat we met hout, touw en banden een vlot hadden gemaakt, ginngen we een vlottenrace doen ^^ Maar daar hadden we allemaal geen zin in, dus we zaten nog maar een paar meter van de kant af en toen sprong iedereen in het water. En já, dat was KOUD! En toen kwam er een hond aanzwemmen :') En dat was echt kei schattig. Maar toen klom ik terug op het vlot en toen zaten er opeens 3 van die krasstrepen op mijn been. O.O
    The fishes hate me n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    GEMENE VISJES ;o

    volgende keer terugkrabben ;3


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    BABBELICIOUS schreef:
    GEMENE VISJES ;o

    volgende keer terugkrabben ;3

    Ik zat eerder te denken aan vangen en dan braden op de barbeque, maar ik hou niet van vis dus dan gooi ik hem lekker weg. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik had ooit een vis aan me teen op vakantie die dacht dat ik eten was x_x ik vond het zoo eng en goor dat ik nu haast nooit meer ga zwemmen in zee.


    the world comes to life.

    hihi, klint best wel cool!:Y)
    maar de visjes waren gewoon gemeen...

    Ik haat vissen, véél te glibberig :}


    We'll never be as young as we are tonight

    Thats like really cool, IK WIL OOK GEKRABD WORDEN DOOR VISJES, nu vraag ik me wel af wat voor visjes het waren ..


    We'll carry on, and thoug, ur dead and gone.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Ik zat eerder te denken aan vangen en dan braden op de barbeque, maar ik hou niet van vis dus dan gooi ik hem lekker weg. n_n


    Kan ook :3

    Prik hm aan zoon stokdingetje dat ronddraait. kun je toekijken en t visje uitlachen.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Omfg, ik heb een vissenfobie, denk ik, dus als dat mij zo overkomen zou ik gewoon dood wezen. oO'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ö Dan Moet je gaan Vissen & ze trg Krabben d:


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    xGORGEOUS schreef:
    Omfg, ik heb een vissenfobie, denk ik, dus als dat mij zo overkomen zou ik gewoon dood wezen. oO'


    ö

    NEE HOOR, want voor je je doodschrikt prik ik dat visje aan mijn ronddraaistokje en hang hem boven de BBQ :Y)


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    LoveLautners schreef:
    Ik had ooit een vis aan me teen op vakantie die dacht dat ik eten was x_x ik vond het zoo eng en goor dat ik nu haast nooit meer ga zwemmen in zee.
    Hahah heb je geen hengel nodig gebruik je in vervolg gewoon je teen =')

    AxelRawr schreef:
    (...) Hahah heb je geen hengel nodig gebruik je in vervolg gewoon je teen =')


    het was echt heel goor hoor :$


    the world comes to life.

    Nice, toen ik 3 was ben ik gebeten door een eend. :Y)
    En toen heb ik ze een half jaar lang niet durven voeren.


    I clicked my heels and wished for you.

    wurg ze. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    bijt ze:X

    wij hebben vissen die zijn zo tam dat je ze kan aaien xD.


    Nvt