• Heey,
    ik moet voor geschiedenis een les voorberijden over de vietnamoorlog.
    Maar ik weet niet hoe die oorlog presies is begonnen maar dat moet ik wel uitleggen. Ik weet het een beedje maar niet presies. Dus als iemand het weet melt het dan ff want ik snap niks van die hele oorlog.
    ik moet het presies uitleggen met die vietnich(of zo iets) en de franse kolonien en zo
    Dank je
    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Vietnamoorlog

    Astublief :D alles wat je nodig hebt ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik heb er net toets van gehad xD
    wel het was dus koude oorlog ( zo'n beetje oorlog tussen de VS en de USSR ) en die bezetten zowat heel de wereld , cuba , duitsland , korea , en dus ook Vietnam xD ze verdeelden het in Noord en zuid . noord was van de USSR en dus communistisch , zuid was van de VS en dus Westers. toen werden er verkiezingen gehouden , in beide delen maar de vs zei dat de ussr die niet eerlijk ging houden en dat vonden de mensen uit het noorden niet zo fijn en begonnen ze oorlog te voeren op het stuk van de amerikanen ... AMEN xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    maar die snap ik dus nieten ik moet het ook nog uitleggen aan mijn klas
    en iedereen moet het begrijpen
    1 kind vroeg bij een pw wat een uitzendburo is en aan naar moet ik het uitleggen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Seel schreef:
    ik heb er net toets van gehad xD
    wel het was dus koude oorlog ( zo'n beetje oorlog tussen de VS en de USSR ) en die bezetten zowat heel de wereld , cuba , duitsland , korea , en dus ook Vietnam xD ze verdeelden het in Noord en zuid . noord was van de USSR en dus communistisch , zuid was van de VS en dus Westers. toen werden er verkiezingen gehouden , in beide delen maar de vs zei dat de ussr die niet eerlijk ging houden en dat vonden de mensen uit het noorden niet zo fijn en begonnen ze oorlog te voeren op het stuk van de amerikanen ... AMEN xD

    weet maar dat is niet de presiese uitleg het zit iets ingewikkelde in mekaar met de vietnich en zo
    en dat moet ik uitleggen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    weet maar dat is niet de presiese uitleg het zit iets ingewikkelde in mekaar met de vietnich en zo
    en dat moet ik uitleggen
    ow :p nja meer weet ik er ook niet over xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H