• kijk goed naar het plaatje dan meot je toch duidelijk zien dat het een tattoo is een kruis boven dien denk ik xD

    teveel La ink en London ink en zo gegeken


    tom Tatoo nek


    Love sheds light one the darkest of times

    Heh?
    Kzie geen Tatoo, ik denk dat dat gewoon een of ander kledingstuk is ofseu,, :3


    We'll carry on, and thoug, ur dead and gone.

    hij's wel mooi,
    als ie echt is dan,

    Miami/LA INK is gaaf he? ;D


    It's not the same without you.

    Het kan goed zijn dat het een tatoo is.
    Maar Tom heeft toch zo dikwijls gezegd dat hij nooit een tatoo wilde?
    Achja maakt niet uit.
    Op deze foto is het een beetje onduidelijk of het een tatoo is of een kledingstuk.
    We zullen in de toekomst wel te weten komen of het nu werkelijk een tatoo is of niet ^^

    LiseeXBill schreef:
    Het kan goed zijn dat het een tatoo is.
    Maar Tom heeft toch zo dikwijls gezegd dat hij nooit een tatoo wilde?
    Achja maakt niet uit.
    Op deze foto is het een beetje onduidelijk of het een tatoo is of een kledingstuk.
    We zullen in de toekomst wel te weten komen of het nu werkelijk een tatoo is of niet ^^


    Idd! Tom heeft zelf gezegt dat hij bang is voor die dingen. Toen Bill zijn vierde tattoo liet zetten heeft hij niet gekeken! :o


    Scream for mercy!

    Ik denk dat dat er geen is. Lijkt wel van zn jasje/shirt/ding wat ie aan heeft.

    x_x het is gewoon van een jas.


    We can only learn to love by loving.

    Requiem schreef:
    Ik denk dat dat er geen is. Lijkt wel van zn jasje/shirt/ding wat ie aan heeft.


    Agree, en als het een tattoo is dan is het zijn eigen keuze. Zo gaan de twins weer steeds meer op elkaar lijken (Bill und dreads en Tom & tattoo)


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    ik dacht dat het een trui jas tshirt watdanook was..


    AAP

    denk jas ofzooo!


    Some angels have no wings.

    KensVAGINA schreef:
    x_x het is gewoon van een jas.


    I need you like a heart needs a beat

    Dan ook vn een jack zijn, don't panic ><


    I want my bloody cheese now!^^

    miss is et gewoon een fake tatoo:D

    kgeloof het niet zo xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hahaha, na al die ophef over zijn oorbel is er nu pas iemand die opmerkt dat er misschien wel een tattoo zit.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik dacht dat Tom altijd had gezegd dat hij GEEN tattoo wou omdat hij bang was van naalden? Nja, anyway; het is zijn keuze. Maar ik ben niet zeker of het wel een tattoo is.. mss idd gewoon een stuk van een jas ofzo