• 2 jaar geleden leerde ik een jongen kennen die ik wel leuk vond, maar hij woont aan de andere kant van het land en in de grote vakantie ging ik hem dan bezoeken, maar op het laatste moment kon hij niet meer en daar was ik pissed om. Maarja maakt niet uit, 2 jaar is hij dus niet op msn gekomen, tot ergens in de paasvakantie. Ik begon dan opnieuw met hem te praten, maar in die 2 jaar ben ik helemaal veranderd en vond ik hem niet meer leuk, maar gewoon wel als vriend.

    Op msn vroeg hij toen na een week of 2: hoe ver zou je willen gaan moesten we ooit op date gaan?
    Maar zoiets vraag je toch helemaal niet. Toen hij dan nog begon te vertellen dat hij verliefd op mij was en dat hij me mooi vond,... wist ik zeker dat hij seks enzo wilde. Maar hallo, ik wil dat niet, ik heb die al 2 jaar niet meer gezien.

    Dus zei ik tegen hem : Je weet neit eens wie ik ben hoe kan je dan verliefd op me zijn? Op die 2 jaar is veel veranderd. en toen vroeg hij "wat dan?" en ik antwoordde: ja ik ben niet hetero. Maar ik heb niet gezegd dat ik bi was.

    Maar dus, ik heb niets meer van hem gehoord en stuurde gisteren een sms: waarom kom je niet meer op msn? en hij stuurde terug: Ken ik jou?
    Maar HALLO, tuurlijk kent hij mij, want hij heeft me in de paasvakantie nog sms'en gestuurd.

    Voor mij is het dus HEEL duidelijk dat die alleen maar op 1 ding uit was. En zo gaat het altijd, en ik ben dat echt beu!!!

    Nouja dit is dus de reden waarom ik de meeste jongens haat ^^ Ik wilde mijn verhaal even kwijt.

    Wat denken jullie hiervan?

    het is Eigenlijk Best wel lachwekkend, Maar de sommige zijn meestal wel zo, Maar Oowk heel veel andere zijn Niet zo, & dus heel lieff n___n


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ik haat jongens ook. Ze zijn toch nooit aardig tegen me. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wajuw... Als hij al niet fake is. Oude man ufzo o.o Maar weetje, Je hebt gelijk. veel jongens zijn zo en dat haat ik ook aan ze. vandaag ook, Dan willen ze gelijk meer en gaan ze door tot ze eht krijgen. Ergerde ik me dood aan x') Of ze zijn zo stom van 'weetje dta als dat of dat dan zoude we misschien nog hebben. dus is het jou shculd' weetje:P

    Een vriend van mij van de basisschool is ook al zo'n jong wat maar op één ding uit is.
    Opzich zijn er wel veel jongens die daar op uit zijn, inderdaad.

    Ikke niet, en Johan, ik ben geen nerd, of stiller persoon, of wat dan ook. Dat is onzin. :S


    MJ - You'll never moonwalk alone

    xLoveIsDeadx schreef:
    johan..
    waarom krijg ik zo'n idee dat jij zo'n jongen bent?


    Ik ben niet vaak verliefd idd, maar als het zo is dan is het ook gelijk goed!Ik ben wel 1 van de gekste en niet bepaald doorsnee XD
    En Verder, ik werk in de horeca waar je van alles ziet/hoort gebeuren, en in mijn vrienden groep gebeurt het ook steeds beide dingen.
    Vandaar(A)

    X.

    EMuzik schreef:

    Opzich zijn er wel veel jongens die daar op uit zijn, inderdaad.

    Ikke niet, en Johan, ik ben geen nerd, of stiller persoon, of wat dan ook. Dat is onzin. :S


    1. Er zijn ook genoeg meiden die dat doen!

    2 Ik zei volgens mij ook niet dat weer eens ALLE goede jongens dat zijn!

    3 Mijn fucking naam is met NN !!!!

    Nee, ik zal eens een "waarom ik meisjes haat-topic" maken, kijken hoe je dat vind --'
    Na een dag 1000 boze pb-tjes. Wedden?
    Sorry hoor, maar dit is net zoiets als een "waarom ik moslims haat-topic". En dan krijgt de maker een ban. Maar omdat er toevallig wat meer meiden op dit forum zitten, kan dit allemaal maar wel. En ga nou niet roepen van je moet je niet aangesproken voelen want jij bent vast anders. Ik vind dit gewoon een beetje heeeeel erg overdreven allemaal. Period.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Njaa, soms eb je zulke jongens.. jammergenoeg

    Wat een loser!


    Ik heb ook haat aan de meeste jongens.


    Think before you act.

    niet alle jongens zijn zo, inderdaad, maar dat neemt niet weg dat zulke jongens hatelijk zijn.


    -

    StoneCold schreef:
    Nee, ik zal eens een "waarom ik meisjes haat-topic" maken, kijken hoe je dat vind --'
    Na een dag 1000 boze pb-tjes. Wedden?
    Sorry hoor, maar dit is net zoiets als een "waarom ik moslims haat-topic". En dan krijgt de maker een ban. Maar omdat er toevallig wat meer meiden op dit forum zitten, kan dit allemaal maar wel. En ga nou niet roepen van je moet je niet aangesproken voelen want jij bent vast anders. Ik vind dit gewoon een beetje heeeeel erg overdreven allemaal. Period.

    Euuh, ik zei de MEESTE jongens haat ik daarom alle jongens?
    Niemand houdt je tegen om ik haat meisjes topic aan te maken. Ik voel me daar niet door aangesproken hoor..

    Bijna alle jongens zijn eikels.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.