jaaaa omdat jac en ik op jeroens vallen, wil ik wat over jullie crush weten. 8D
iemand nog leuke verhaaltjes?
over hoe het nu gaat tussen jullie enzeu? n_n
tgoh lentekriebels.
Nee, omdat ik moet kiezen. Van mijn vriendin>.<
Kiezen tussen een jongen die gewoon een rocker is. En nog kan zingen en gitaarspelen met een eigen band. Of kiezen voor een leraar die in Groningen woont...
Unusual schreef:
(...) Nee, omdat ik moet kiezen. Van mijn vriendin>.<
Kiezen tussen een jongen die gewoon een rocker is. En nog kan zingen en gitaarspelen met een eigen band. Of kiezen voor een leraar die in Groningen woont...
Nou, ik ben verliefd.
En hij noemt Armin, hij zit in mijn school en hij is even oud als ik. En als je meer wilt weten dan zeg je dat even en dan stuur ik je wel ene linkje naar een topic.
xRapunzel schreef: Nou, ik ben verliefd.
En hij noemt Armin, hij zit in mijn school en hij is even oud als ik. En als je meer wilt weten dan zeg je dat even en dan stuur ik je wel ene linkje naar een topic.
wel ik ben verliefd
op een jongen uit mijn klas
en zowat iedereen weet het en dat haat ik
want nu doet hij ofwel vriendelijk ofwel gemeen tegen mij
maar ja
ben verliefd maar ik heb er nog niks mee ++ hij heet jens is 1jaar ouder en zit bij me op school , hij weet dat ik op hem ben want ik heb het hem al verteld (aa)
en dn is er weer een andere jongen die verliefd is op mij maar ik ben niet op hem --' en nu zijn er mense die ik ken boos op me omdat ik hem valse gevoelens gaf en ik zei niets tege die wnt hij is lelijk