DAN GAAN WE HIER VERDER
-
7 juli 2008 - 15:327 juli 2008 - 19:267 juli 2008 - 19:27
Hij lijkt gewoon op een homo, ik vind dat qua uiterlijk meevallen, maar zijn gedrag..... gewoon écht in ieder geval bi...
En trouwens, wie zijn wij om te beslissen dat hij gay is?7 juli 2008 - 19:27En btw, als Bill homo zou zijn,
Homo's zijn soiweso sexy <333
dan was hij wel een sexy homo:9~
De meeste dan... :'D7 juli 2008 - 19:287 juli 2008 - 19:29Homo's zijn lief.
BOEIE. Een vriend van mijn stiefmoeder is ook homo.
Schijt. Hij heeft me mooi geholpen met mijn Latijn en Grieks!rules don't stop me
7 juli 2008 - 19:58<3
To be gay, or not to be gay,
That's the big question.
En niemand kan zeker van zijn zaak zijn, tot Bill trouwt ^^
*Heeft gesproken*7 juli 2008 - 19:59Correctie,
Zelfs áls hij trouwt, kan het zijn dat hij jaren later achter zijn echte aard, komt ,
Maar boeien ^^ jullie begrijpen wat ik bedoel
7 juli 2008 - 19:597 juli 2008 - 20:09najah mischien wel misch niet
maaar hij kan het toch geheimhouden voor zn reputatie ??
of niet7 juli 2008 - 20:317 juli 2008 - 20:32Yeaah Homo´s rocken ganz de wereld..
Sorry ik draai een beetje door.. Maar ik vind ze zo cute'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
7 juli 2008 - 20:37Hey, het is toch niet zeker of hij homo is, het is goed dat jullie het allemaal accepteren, maar hij heeft nog nooit gezegt dat hij homo is, hij zegt dat hij hetro is, dus dat is een feit, jullie denken dat hij homo is, dat is een mening, niet dat ik er niet tegen zou kunnen als hij uiteindelijk toch homo blijkt te zijn, maar nu geeft hij het toch zeker nog niet toe, dus is hij nog steeds hetero? toch
7 juli 2008 - 21:34OKÉMENSENLATEN WEHETER GEWOON OP HOUDENDATHIJBIIS
Btw wat maakt het ook uit hij blijft gewoon goed zingen&trouwens waar zien jullie hem liever mee lopen,met een arrogante hoer of met een lieve jongen?Ik denk dat als je hem met een meisje ziet lopen dat je dan jaloerser wordt dan dat je hem met een jongen ziet,maarja mijn mening
HIJBLIJFTDEZELFDE ARROGANTE EGOISTISCHE FUCKING SEXY BITCH ALS DIE HIJNUIS HOOR
Btw ik vind het leuk om kleurtjes te gebruiken zoals je ziet^_^
Siham heeft weer gesprokenLalalalalalalala.
7 juli 2008 - 21:55ik denk niet dat bill gay is
hij heeft wel wat vrouwelijke kantjes maar
dat is normaal met een tweeling , en hij doet waar hij zin in heeft . dan vind ik absoluut een pluspunt .
maar mocht hij toch gay blijven ik zal daarom zeker geen hater worden.7 juli 2008 - 22:29gay; BEN JE BIATSJ.
Party till you pass out, Drink till you're dead!