• Ik ben dus binnenkort met een paar vriendinnen waarschijnlijk van plan een weekendje weg te gaan dus voor 2 nachten op hotel te gaan ofso. En ik had gedacht aan de zee. Maar nu vraag ik aan jullie,of er iemand nog een andere leuke plek weet om naartoe te kunnen gaan voor een weekendje. Het moet natuurlijk wel bereikbaar zijn en niet al te duur omdat we ook niet veel geld willen uitgeven omdat het dan waarschijnlijk ook niet mag van de ouders. Mensen,houw er wel een beetje rekening mee dat ik uit België kom.

    Als je met de trein gaat, kan je tot 1 juni lente tour kopen, dat is 40 euro voor 2 personen onbeperkt de hele dag door nederland reizen, dus kan je goedkoop ergens ver komen :P

    En zo niet, zandvoort is heel leuk, utrecht? Maastricht, vlissingen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Een citytrip naaarrrr *denkt* tja, ehm Berlijn of Parijs? Met de TGV sta je daar snel ^^ maar de hotels in Parijs zijn wel niet echt goedkoop, als je een deftig wilt hebben :/

    UseSomebody schreef:
    Een citytrip naaarrrr *denkt* tja, ehm Berlijn of Parijs? Met de TGV sta je daar snel ^^ maar de hotels in Parijs zijn wel niet echt goedkoop, als je een deftig wilt hebben :/



    Dat is best duur hoor =P

    Parijs, is 25 euro retour, maarrrrrr dan moet je al ver vooraf boeken, en staan die dagen ook echt vast O.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)


    Dat is best duur hoor =P

    Parijs, is 25 euro retour, maarrrrrr dan moet je al ver vooraf boeken, en staan die dagen ook echt vast O.o

    Ja, I know, maar ikzelf vind citytrips altijd zo leuk XD maar het is idd wel duur ^^

    Maar de zee kan ook leuk zijn, zeker met vriendinnen!

    Egmond aan zee? Petten?:X


    everything, in time

    UseSomebody schreef:
    Een citytrip naaarrrr *denkt* tja, ehm Berlijn of Parijs? Met de TGV sta je daar snel ^^ maar de hotels in Parijs zijn wel niet echt goedkoop, als je een deftig wilt hebben :/

    Daar was ik ook aan het denken. Maar ik doe mijn stage in een reisbureau. En ik weet dat die prijzen niet echt goedkoop zijn voor een citytrip. Dusja. Ik ga geen 300 euro ofso uit geven aan een weekendje,want dan worden mijn ouders een beetje zot ^^

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ik ga geen 300 euro ofso uit geven aan een weekendje,want dan worden mijn ouders een beetje zot ^^

    dat kan ik best begrijpen XD zouden de mijn ook worden

    UseSomebody schreef:
    (...)
    dat kan ik best begrijpen XD zouden de mijn ook worden

    Whiih,dan zijn mijn ouders toch niet apnormaal (:

    Ik ken wel een leuk hotel in Zeeland.
    De Zeeuwse stromen.
    Geloof me, dat hotel is echt heel gaaf.


    rules don't stop me

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Whiih,dan zijn mijn ouders toch niet apnormaal (:

    absoluut niet XD tenzij de mijne ook abnormaal zijn :p

    Nieuwpoort, tha place to be :Y)

    Zeeland vind ik prachtig. (:


    A. ikmisje.