• Hoi,
    ik had een vraagje.

    Is er iemand die een cam op z'n laptop heeft?
    Zoja, weet je dan hoe je daarmee moet filmen, maar ik bedoel, niet bv. op msn,
    maar een filmpje mee opnemen.

    Dankje, liefords (:

    Ik

    maar bij mij staat er gewoon op ''video opnemen'' en ''foto maken'' x3 dus tja geen idee ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb een webcam op mijn laptop, maar ik weet niet hoe het werkt. Want ik heb hem nog maar pas. Sorry.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    KensVAGINA schreef:
    Ik

    maar bij mij staat er gewoon op ''video opnemen'' en ''foto maken'' x3 dus tja geen idee ?

    Maar waar staat dat dan?
    Waar moet je naartoe gaan dan?

    HappyKiss schreef:
    Ik heb een webcam op mijn laptop, maar ik weet niet hoe het werkt. Want ik heb hem nog maar pas. Sorry.

    Ja, ik heb hem ook nog maar een maand ofzo (:
    En geeft niets :]

    Ik heb een cam op mijn laptop. Maar dan moet je gewoon naar dat programma zelf gaan. en bij mij komt er dan ergens opzij te staan: vastleggen. En dan kan ik foto's trekken,filmen,geluid opnemen enzo. Maar ik weet niet hoe het bij u webcam is.

    Wel, bij je programma's heb je ergens een link naar je cam. Daar moet je op klikken en dan start je cam. En dan kun je kiezen tussen; momentopname= foto of vastleggen= filmpje. Voila.

    Ik heb ook een cam op laptop, maar ik heb er zo'n automatisch programma bij. Gewoon dat bij de cam hoort, daar kun je gewoon kiezen wat je wilt.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    xRapunzel schreef:
    Wel, bij je programma's heb je ergens een link naar je cam. Daar moet je op klikken en dan start je cam. En dan kun je kiezen tussen; momentopname= foto of vastleggen= filmpje. Voila.

    Hoe heet dat programma/link dan?

    Nee,


    A. ikmisje.

    xFantasy schreef:
    (...)
    Hoe heet dat programma/link dan?

    Dat hangt af van welke webcam of computer. De mijne noemt; Cyberlink YouCam.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Dat hangt af van welke webcam of computer. De mijne noemt; Cyberlink YouCam.

    Zo heet die van mij ook! Ö


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Dat hangt af van welke webcam of computer. De mijne noemt; Cyberlink YouCam.

    Damn, ik vind dat nergens. ><
    :X

    Als het goed is, moet dat gewoon in je menu staan.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    de mijne noemt ook Cyberlink Youcam. Laat je computer anders even door je documenten zoeken naar het programma (;

    Ik heb dr 1, maar als het goed is zit er bij je cam een programma waarmee je filmpjes kunt maken en als dat met het programma niet kan kan je denk ik geen filmpjes met die cam maken..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.