• Ja, hoe maak je een jongen duidelijk dat je niks van hem wilt. Want Rot op! helpt namelijk niet, dat is alleen maar 'grappig' Dus ik sta open voor opties.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jools schreef:
    Of zeg dit op msn:
    Jij: Weet je welk liedje goed bij jou past?
    Hij: Nee, zeg het eens.
    Jij: (stuur de link van Lilly Allen - Fuck you)

    ^^, die is goed.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Prodigy schreef:
    KILLAH.

    En toen was er vrede op aarde.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    àls je er gek van word . schreeuw gewwon tegen hem
    dat je hem niks vind. leert hij ook wat!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ga je moeder pijpen, dát moet je sturen [a]

    In zijn gezicht slaan?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wist et antwoord zelf ook nooit een gast die mij leuk vond/vind heef tnu inmiddels een vriendin en altijd als ik em nog zie kijkt ie me zo raar aan Bah!:(

    is hij stalker ofzeu?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    als jongens mij irriteren en mijn hints niet snappen negeer ik ze altijd, dan hebben ze vanzelf door dat ik van ze af wil. :Y)


    -

    Ik zou duidelijk tegen hem zeggen dat je niks met hem wil en als hij dat niet wil accepteren dan loop je weg en negeer je hem gewoon dat is de ergste straf die je kan krijgen. dan houd hij wel op en dan kan je eventuweel weer gewoon tegen elkaar praten zo heb ik het ook gedaan.

    succes meid(Y)

    -xxx- van Celia(K)

    Zeg iets van echt gay dat je denkt dat je stoer bent als je zo doet. Jongens kunnen er niet tegen als ze gay/watje ofzo worden genoemd.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb geen idee ö


    I don't need words to feel those lips.

    idd. Maar als het een lieve jongen is vraag ik het beleefd! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zeg gewoon dat je niet met 'm wil. Als-ie dan irritant blijft doen verkoop je 'm een mep.


    -

    heel lief doen en dan kei hard dumpen. werk altijd. of gewoon straal negeren alsof het lucht is dan moet de boodschap over komen toch


    Love sheds light one the darkest of times