En dan heb ik het over al die verrotte vooroordelen over de mensen die in een minder nette buurt wonen. Ik ben zelf in de 'grootste aso-straat van de haagse beemden' opgegroeid. Aso me reet. Iedereen zat er 's avonds gezellig bij elkaar in de tuin, en de kinderen in de speeltuin tegenover (De straat was zeg maar een D en dan met een speeltuin in het midden). Terwijl verder in heel de wijk iedereen binnen zat, lekker in zijn eentje. En het gebeurde wel eens dat mensen in de gevangenis raakten, en ja mensen gingen naar de bar, jonge kinderen werden vroeg volwassen. Maar niemand deed elkaar iets aan. Als er ruzies waren kwam het nooit door onze mensen, en je denkt van dat kan ik nou wel zeggen, maar het was zo. Ik ben niet zo iemand die dat zomaar zegt. En als mensen nou langs zo'n straat lopen, of ze zien zo'n persoon, lopen ze er met een grote boog omheen. Maar meestal zijn het juist de mensen die alles krijgen wat ze willen, die de aso's zijn. Die denken alleen maar aan zichzelf. Mensen lijken te vergeten dat dit ook een vorm van racisme is.
Everything means nothing, if I ain't got you.