• Jolien is momenteel zwaar pissed.
    Vorige week donderdag was het galabal voor de laatstejaars. Ik was er dus heen met Laura, Anouk en Michelle. Ik was ook de enige die nuchter bleef, aangezien mijn geld al na één drankje op was. ><
    Ik kom vandaag op school en wat gebeurd er? Ongeveer iedereen van mijn jaar heel de tijd 'Omg, heb jij met Laura gekust?' en 'Ieeuw, lesbooooo!'.
    Ik stond daar dus helemaal van WTH. Ik wist van niets en ik was wel net iets te nuchter om te gaan kussen met een vriendin van me die avond. =='
    Ondertussen gaat die roddel al heel het vierde, vijfde en zesde jaar rond. Heel de dag komen er mensen op me af om me uit te schelden en te zeiken dat ik met een meisje gekust hebt. Iedereen kijkt me vuil aan en praat achter mijn rug om.
    Ik heb Laura níet gekust, maar like, wat dan nog. So what als het wel gebeurd was, het zijn hun zaken niet en wat is er nu erg aan een meisje kussen?
    En ga nu niet zeggen dat ik ze maar moet negeren, want dat gaat níét. Elke seconde is er wel iemand die er over komt zeiken bij me.
    Als ze morgen nog dúrven afkomen, zeg ik 'Rot op of ik kus je.' Wedden dat die nerdjes dan gillend wegrennen?
    Stelletje kleuters, dat ze maar eens op hun duim gaan zuigen. En als ze dat net gaan doen, mogen ze oppassen, want ik heb even zin om iemand de grond in te timmeren.
    En dan vooral Oliver Symmons, van Eurosong BE, die het zogezegd 'gezien' heeft.
    KLEUTERS.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja. :9~


    ghehe. kzal wel een keer langskomen ^^


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Kill the bitches!
    Nee echt, als het zo'n nerdjes zijn en je slaat er 1 zijn bek dicht dan houden ze wel op. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    PoisonIvy schreef:
    Anders moet je maar zeggen dat deze paarsharige klerenkast je komt helpen hoor, dan houden ze wel op.

    Jaman, ik zie het al voor me. :Y)

    In het begin vn het jaar was een vriendin van mij mijn haar aan het kammen en een ander meisje van de klas stond aan de andere kant van de speelplaats en dacht dat we aan het kussen waren en begon met ook al uit te schelden voor Lesbo. En dan heb ik haar gewoon even goed gezegt. 'hoe kinderachtig ze zich wel niet gedraagt en wat dan nog als het zo was. Like 'Hallo' het is de 21ste eeuw.


    A. ikmisje.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Jaman, ik zie het al voor me. :Y)

    En dat zegt de groenharige pedo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    omg zo zielig -_- maar ah, binnen een week ofzo vinden ze wel weer iemand anders om kleuter-reacties aan te geven. En als ge dan nog met een meisje had gekust; who cares? Ik snap echt niet waarom die zo zielig reageren, zijn die in de vorige eeuw blijven hangen ofzo? :X

    GO JOLIEN, timmer die Oliver in elkaar Jolien kicks Olivers fácking ass _O_ Ik kon zijn gezicht nooit hebben als 'ie op TV kwam mwaha (': And euh.. Moet je zeggen. Wat een kleuters --'

    Als er niet achter stond dat het bij school hoorde, zou ik bij deze titel denken aan seriepromotie :')
    Misschien een idee?
    ONtopic: groot gelijk, het zijn gewoon kleuters. Lekker laten lopen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Conspiracy schreef:
    GO JOLIEN, timmer die Oliver in elkaar Jolien kicks Olivers fácking ass _O_ Ik kon zijn gezicht nooit hebben als 'ie op TV kwam mwaha (': And euh.. Moet je zeggen. Wat een kleuters --'

    Let's kill Oliver. _O_

    Sterkte, gewoon slaan, houden die vanzelf ermee op.
    En weetje ze zijn gewoon jaloers op jou ;O
    Zij dromen ervan om jou te kunnen kussen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Prodigy schreef:
    (...)
    Let's kill Oliver. _O_


    Yeaaaah, je weet hoe het moet dude :Y) Waha, jou poppetje en het mijne, die _o_ gaan tegelijk :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Let's kill Oliver. _O_


    Ik wil helpen ö

    dan prop ik zoveel burgerkingbroodjes door zn strot dattie:

    1. geen adem meer krijgt
    2. uit elkaar ploft


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Oehlala.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wie Oliver mee gaat killen, steekt nu zijn hand op. :Y)

    *steekt hand op*


    Don't blame the others for the mistakes you made...