• Kan ik op de pianoo spelen c(: weetjewel >:'D ik speel geen piano en een vriendinnetje leerde me dat en nu kan ik dat! (A) de linkerhand ken ik al half en de rechterhand helemaal nu moet ik ze nog combi'en
    dus eigenlijk kan ik het toch nog niet spelen >:'D maarwhatever :'D
    Kids c(:

    -is jaloers-
    fijn voor je!! ^^


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    -is jaloers-
    fijn voor je!! ^^
    Jaaa n_n nouu zit ik bij moedertje te zagen voor 'n piano (A) zegt ze dat ik dat maar aan oma moet vragen :'D

    ParodyOnLife schreef:
    (...) Jaaa n_n nouu zit ik bij moedertje te zagen voor 'n piano (A) zegt ze dat ik dat maar aan oma moet vragen :'D


    op naar oma :Y)


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    op naar oma :Y)
    njaa, ik denk niet dat ik dat ga mogen >:'D maar ik verjaar over minder dan twee maanden dus ga ik eens lieve oogjes opzetten :'D

    ParodyOnLife schreef:
    (...) njaa, ik denk niet dat ik dat ga mogen >:'D maar ik verjaar over minder dan twee maanden dus ga ik eens lieve oogjes opzetten :'D


    helpt altijd [of toch meestal (A)] en als dat nog niet lukt, is smeken ook een optie x'D


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    helpt altijd [of toch meestal (A)] en als dat nog niet lukt, is smeken ook een optie x'D
    Ghehe, jaa en dan kopen ze een piano ofzo als ik al een ander instrument wil >:'D i had it beforee :'D

    ParodyOnLife schreef:
    (...) Ghehe, jaa en dan kopen ze een piano ofzo als ik al een ander instrument wil >:'D i had it beforee :'D


    met welk instrument? x'D


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    met welk instrument? x'D
    gitaar, dat ding staat hier te schimmelen nu ;D

    ParodyOnLife schreef:
    (...) gitaar, dat ding staat hier te schimmelen nu ;D


    ik heb er een met Kerstmis gekregen, heb nog altijd geen lessen gehad en nu moet ik wachten tot het einde van het schooljaar, typisch mij ><


    You're a star in heaven.

    Ik hou van Kids. En van MGMT. :'D
    Wat zou ik hen graag weer opnieuw willen zien. -zucht-