• Weet je...

    Het klinkt misschien heel raar. Maar zelfs zonder make up kan ik nog amper zien dat het een jongen is! En dan heb ik het niet over zijn kleding, maar echt zijn hoofd. Dat klopt toch niet helemaal? :X

    Wat ik denk: Hij is gewoon in het verkeerde lichaam geboren :Y)

    Maaaar, dit alles neemt niet weg dat hij geil is! (cat)


    x


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    (...)

    Hé fuck, you're right! X'D


    x

    ='.'=
    Ik denk dat het door hun egale huid komt. :'D
    Want als ik élk onderdeel van het gezicht bekijk, zie ik niks vrouwelijks, eerlijk gezegd. Maar als je dan in een keer naar het héle gezicht kijkt, wel.
    xoxo.


    ok

    o.O Is het eigenlijk een jongen dan?? :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    astrid;
    moi, ik vind niet dat bill een wijven gezicht heeft.
    heeft tom dat dan ook?

    Anke;
    Astrid en ik keken net in de rock one, en toen zagen we cinema bizarre [NO OFFENSE]. Ik vind dat hun wel een vrouwengezicht hebben, maar Bill? Nee Bill niet eigenlijk.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hij heeft iets tussen zijn benen ngen dus hij zal altijd een man blijven xD
    Tenzij hij gaat opererereren :Y)

    xDEE schreef:
    Hij heeft iets tussen zijn benen ngen dus hij zal altijd een man blijven xD
    Tenzij hij gaat opererereren :Y)

    En hoe weet jij dat zo zeker?

    nou dan ben ik zeker gek hoor maar ik zie gewoon nog dat het een jongen is lol

    xDEE schreef:
    Hij heeft iets tussen zijn benen ngen dus hij zal altijd een man blijven xD
    Tenzij hij gaat opererereren :Y)


    Maar... Ik heb ook veel foto's gezien waar hij een bobbel had aan de binnenkant van zijn bovenbeen, en ook bij zn andere bovenbeen. Dus misschien is het wel gewoon opvulling dat gezakt is naar onder? xD

    x


    Scream for mercy!

    Ik weet niet. Iedereen zegt dat je het aan tom zijn hoofd wel kunt zien dat het een jongen is. Maar tom en bill hebben juist het zelfde gezicht,dus er zit gewoon geen logica in (':

    JOYCESTYLE schreef:
    Ik weet niet. Iedereen zegt dat je het aan tom zijn hoofd wel kunt zien dat het een jongen is. Maar tom en bill hebben juist het zelfde gezicht,dus er zit gewoon geen logica in (':


    Het ligt misschien ook gewoon aan de vorm van het gezicht, en Bills net iets egalere huid dan Tom. n.n


    x


    Scream for mercy!

    Heb je foto? Ik kan me niet meer voorstellen zonder make-up ;o

    Hij heeft inderdaad wel erg veel vrouwelijke kantjes...maar whatever, ik val altijd op zo 'n jongens :Y) Ok, het hoeven nu ook weer geen travestieten te zijn, maar haar stylen, nagels lakken en van die dingen...vet sexy


    Live for something or die for nothing

    Jaa eigelijk wel. x']
    Maar als ie geil blijft is 't goewd voor mij. ^^


    If music be the food of love, play on!

    Btw: Weten jullie eigenlijk wel goed wat het woord geil betekend --' Ik weet niet, maar hoe kan jij weten dat Bill geil is XD?