• Hallo ! =']

    Er is een nieuw ideetje voor een serie dat ik wil gaan maken,dit ideetje is niet alleen te danken aan mij,maar ook aan Conspiracy <'3 . Maar aan jullie de vraag,Is het een leuk idee? ^^

    Winter is een meisje van 17 die ene heel erg normaal leven lijdt. Ze heeft normale ouders, heeft alles wat haar hartje wil, leuke vrienden en zo voort. Alles lijkt normaal te gaan tótdat ze op een zekere dag een wanhopige mail krijgt van Craig@hotmail.com. Ze kent hem niet dus vind het raar. Maar er staat vanalles in over haar én zijn verleden. Ze gaat verder op de mail in en ontdekt zo dat Craig en Winter vanalles gemeen hebben. Op een zekere dag krijgt ze een mail waarin iets schokkend voor haar staat: Craig ligt in het ziekenhuis. Ze is vastbesloten hem te vinden, hoe ver de reis haar ook mag brengen. Maar wat als ze ontdekt wie Craig echt is?

    Willen jullie ff zeggen of ik het moet maken,en of het een goed ideetje is? Als je hem wilt maken,moet je mij het ff zeggen want dan hou ik je op de hoogte! <'3


    Sometimes it's best not to care.

    super idee!! GB' me maar als het eerste deel er is =)
    x


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Hou me op de hoogte, echt goed bedacht(flower)