• Heey,
    Ik dacht misschien is het wel handig als er een officiele Namen-Topic komt. Want ik zie vaak zo'n topic voorbij komen, waar mensen om namen vragen, voor in een serie of sa.

    Wat denken jullie? Als je het niks vind, mag je het ook zeggen hoor, zolang dit topic maar niet op ruzie uitloopt is het goed;)

    xX


    Sorry als dit al eens voorgesteld is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmm vind het niet zo'n goed idee. Zelf heb ik er weinig last van, de laatste tijd zijn er minder en minder van dat soort topics. Maar nee, ik vind het een beetje onnodig.

    Ja, wel een goed idee vind ik. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het niet zo'n goed idee. Zoals Conspiracy al zei; ik heb er geen last van en ik vind het eigenlijk wel leuk op namen te zoeken. Plus als je zelf een topic maakt kan je voorwaarden stellen aan een naam. En zo'n topic zou best onoverzichtelijk zijn :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, want daar wordt toch nooit in gekeken net als in het namentopic voor usernames.


    A. ikmisje.

    Hoeft niet echt, want ik heb er geen last van.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    lijkt me niet echt handig want soms heb je echht hele vreemde namen nodeig
    zoals ik laats bijvoorbeeld ik had een naam nodig voor een demonen mester dan kan je niet aan komen met jan of piet ofzo


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Lijk dan een film 'fzo.
    Daar zitten altijd leuke namen tussen.
    En iedereen gebruikt het zelfde soort namen.
    Be original (krul)


    everything you imagined, and more...