• Weet iemand hoe je een filmpje maakt met je webcam?
    - Voelt zich dom -

Ligt eraan wat vor webcam je heb en anders ga je naar opties van webcam enzo en dan kan je foto's maken en filmpjes. Das bij mij wel. Heb je de gebruiks aanwijzing???? Mss staat daar in?!
    Suc-6(Y)

LekkerBekkie schreef:
    Ligt eraan wat vor webcam je heb en anders ga je naar opties van webcam enzo en dan kan je foto's maken en filmpjes. Das bij mij wel. Heb je de gebruiks aanwijzing???? Mss staat daar in?!
    Suc-6(Y)

Die heb ik dus niet meer :(

Staat het niet bij het kadertje? Zeg maar als je dat dingetje opent staat er bij mij een klein pictogram van een Camera (foto) En een driehoekje (film) ??

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Lekker slim.xD

Slimme papa mama neef broer ofzo?!

Wil je ff reageren op mijn topic die van the story about her?? Nieman doet het:( Dat vind ik niet leuk:(

LekkerBekkie schreef:
    Wil je ff reageren op mijn topic die van the story about her?? Nieman doet het:( Dat vind ik niet leuk:(

wr staat die dan?

Gewoon in het forum... Onder serie promoten.

Name: The story about her.
    Maker : LekkerBekkie

wat voor cam heb je?

nothing's ever built to last

Bij mij kan je dat doen als je op zo'n knopje drukt. [/váge uitleg]

xNEE schreef:
    Bij mij kan je dat doen als je op zo'n knopje drukt. [/váge uitleg]

Ja, maar welk knopje :P Wie weet heeft zij wel alleen een selfdestructknopje xD

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

Wil je het op youtube doen ofso? :3

None but ourselves can free our minds.

StoneCold schreef:
    (...)
    Ja, maar welk knopje :P Wie weet heeft zij wel alleen een selfdestructknopje xD

Bij mij zit er een knopje op de bovenkant. En dan krijg je zo'n klein schermpje. Dat kan je op Video klikken en kun je iets opnemen x.x

xNEE schreef:
    (...)
    Bij mij zit er een knopje op de bovenkant. En dan krijg je zo'n klein schermpje. Dat kan je op Video klikken en kun je iets opnemen x.x

omgaawd.
    Dat heb ik ook xD

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

StoneCold schreef:
    (...)
    omgaawd.
    Dat heb ik ook xD

Heb je die van Logitech ofzoiets?? (nerd)