• Kinderrss
    Ik heb dus heel ff snel tips nodig tegen verschrikkelijke liefdesverdriet. Nu kan je denken: Noooou, niet erg of zo eet chocolade en doe iets met vrienden.
    Wroooong answer, thankyou. Ik heb me al een paar dagen volgepropt met chocolade en ben al duizend keer met vrienden weggeweest maar niets helpt.
    Want weetje, dit was de eerste keer dat ik eens écht verliefd was op een jongen en niet zomaar kalverliefdheid of zo maar écht écht verliefd en zo <.< En dankzij hem ben ik fácking down en zo.
    Want alles gaat tegen en ik ben zó snel op mijn tenen getrapt dat ik meteen begin te roepen en te schelden en soms wel te slaan.
    Duuuuuss, hier met die tips.
    EDIT-
    Heeft er iemand soms jankliedjes? Jeweetwel, zo'n liefderverdriet liedjes die je luisterd als je liefdersverdriet hebt?

    gewoon niet aan denken, als je er aan blijft denken lost het niets op, dus eigenlijk is vergeten de beste oplossing, Hoe? geen idee..

    een foto van hem als ezeltje prik ondergrond gebruiken?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Schat kijk een jankfilm,luister jankmuziek,ram je kussens/knuffels


    We can only learn to love by loving.

    Ga naar de sportschool en neem boxlessen^^
    Nee, geen goede tip. Maar ik weet niks anders ):


    -

    - Schrijf het allemaal op in een verhaal/sa. Dat doe ik al sinds dat mijn ouders gescheiden zijn, en het helpt ook bij liefdesverdriet.
    - Luister naar liedjes die over liefde(sverdriet) gaan. Ja, je gaat daarvan janken. Maar dát is de bedoeling, want je tranen ophouden is niet goed.
    - Vertel alles tegen iemand die je vertrouwd, dat lucht ook op.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    zet je muziek heel erg luid en laat je eens goed gaan, reageer je af op je kussens of roep eens heel luid ^^ en excuseer je daarna bij je buren voor geluidoverlast ^^
    good luck! (:

    Truth schreef:
    - Schrijf het allemaal op in een verhaal/sa. Dat doe ik al sinds dat mijn ouders gescheiden zijn, en het helpt ook bij liefdesverdriet.
    - Luister naar liedjes die over liefde(sverdriet) gaan. Ja, je gaat daarvan janken. Maar dát is de bedoeling, want je tranen ophouden is niet goed.
    - Vertel alles tegen iemand die je vertrouwd, dat lucht ook op.


    Heb je soms zo'n jankliedjes? Want ik zou niet wéten wat ik moet downloaden en zo.
    Sa's schrijven, heb ik al gedaan altans één toch en ook één blog maar ik heb gewoon het gevoel dat ik dan mensen irriteer ermee als ze het lezen en dat het belachelijk overkomt.
    Tegen iemand vertellen, nou tegen mijn moeder en vader en zussen no hell no! Tegen mensen van Q. heb ik het al verteld, tegen een paar dan en ze hebben me al geholpen maar echt niets helpt. Eneeuh, bedankt voor je tips ^^
    @xAAPx
    Tsjhaaa. dat is het eerste wat ik heb geprobeerd maar als ik écht écht écht verliefd ben dan werkt zoiets niet en ga ik alleen meer aan hem denken.

    UseSomebody schreef:
    zet je muziek heel erg luid en laat je eens goed gaan, reageer je af op je kussens of roep eens heel luid ^^ en excuseer je daarna bij je buren voor geluidoverlast ^^
    good luck! (:

    Dat is het voordeel van buren te hebben die net hetzelfde doen 8D Die hebben daar niets op tegen ^^

    ik luister hardcore als ik liefdesverdriet heb, ik heb net nieuwe boxen en dan kan ik me ff afreageren...
    come to the point: ga met een andere leuke jongen wat leuks doen. mischien helpt dat?


    what go's around comes around

    Out from under.
    Van Britney.
    Ik voel mij er altijd rustiger door. (:
    Veel succes nog ^^
    En je moet je realiseren dat die gast je gewoon niet waard is, hij mag gewoon stikken als hij je zoveel pijn aan durft te doen. ><
    Klootzak.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ooooh dan heb ik een heel goed liedje: Ne-Yo - Mad. Daar moest ik echt van janken. <,<
    En wat die tips betreft, kan ik je niet echt verder helpen. Misschien een lijstje maken met alleen maar slechte eigenschappen en ervaringen met hem. Dan ga je al snel anders over hem denken. Sterkte. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Over Jankliedjes gesproken :

    Ne-yo is altijd goed
    veel van Taylor Swift
    Heroes Of Heartache werkt bij mij...
    Uh.. Blof =']


    We can only learn to love by loving.

    Tips heb ik niet meteen .. Maar liedjes wel ;]
    Secondhand Serenade - Broken
    Secondhand Serenade - Goodbye
    Secondhand Serenade - It's not over
    Secondhand Serenade - Last time
    Mayday Parade - Miserable At Best.
    Ik jank er toch bij als het me niet meezit. (; Hou je sterk meid. x.


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik denk dat je het gewoon een tijdje moet laten rusten, en dat het dan na een tijdje vanzelf wel weet beter gaat. (':


    None but ourselves can free our minds.


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....