• het is niet echt een interview met vraag en antwoord toestanden, maar het is toch iets.. :

    Exclusief in Bravo spreken Bill en Tom over de stalkergang die hen bedreigt!

    Tokio Hotel in de klauwen van een maskerdragende en vermomde girlgang! Een half jaar werden Bill, Tom, Gustav en Georg, hun familie en vrienden door de Franse groep "Les Afghanes on Tour" achtervolgd. Ze werden beledigd, bedreigd en zelfs aangevallen! Het ging dusdanig ver, dat Tom bij een tankstation in Hamburg de controle verloor en het 21-jarige groepslid Perrine D. in het gezicht sloeg. Nu spreken Bill en Tom voor het eerst over het voorval: "We zijn er inmiddels al bijna aan gewend dat er altijd stalkers zijn," legt Bill aan Bravo uit. "Maar wanneer zijn onze familie in gevaar brengen, worden onze grenzen overschreden. Dan is er geen sprake van lol!"

    Wat is er ook al weer gebeurd? Begin april werd de moeder van de Kaulitz-twins in Hamburg door de LAOT aangevallen.Om bewijs tegen de stalkers te verzamelen, fotografeerde de moeder van Bill en Tom de meiden met haar fotocamera. De meiden draaiden daardoor door, vallen aan en slagen het mobieltje uit haar hand. De moeder diende vervolgens een aanklacht in bij de politie. En dit is niet enige geval! Ook andere fans zijn door de Franse meiden bedreigd en aangevallen: "Dat hebben wij ook gehoord," zegt Bill. "Maar zoiets kan echt niet. Ik begrijp echt niet wat er in hun koppies omgaat, maar zoiets moet gewoon gestopt worden," voegt hij vervolgens nog toe.

    Veel fans zijn nu bang door wat er is gebeurd. Sommige vragen zich af of de band nu boos is op alle fans. "Nee, überhaupt niet," maakt Tom snel duidelijk. "Over zoiets hoeven zij zich geen zorgen te maken, wij zullen ze nooit samen met die stalksters in een hokje stoppen. We kunnen toch niet onze eigen fans verantwoordelijk stellen voor hetgeen wat die doorgedraaide typjes hebben gedaan? Nee, integendeel: we zijn er juist zo blij mee dat de fans hen zo steunen."

    Enkele aanhangers van de Magdeburgse rockband gaan nog een stapje verder: ze hebben een klopjacht op de terrorgang geopend! Op het internet klampen de fans echt samen. "RockStarStephi" kondigt in een Youtube-video aan, dat zij met haar vriendinnen een aanslag op de Afghanen aan het plannen is. "We willen naar Duitsland gaan en hen is zelf laten voelen wat zij de jongens hebben aangedaan!", zegt ze. Ook andere webclips met spreuken als "We zullen jullie vinden" en "Bij dezen is de jacht geopend!" zijn te vinden.

    Is er misschien sprake van een oorlog tussen fans en stalkers? De "Afghanen" hebben uit angst de boel in Hamburg gebariccadeerd, althans dat zegt een insider. Maar dat neemt nog niet de angstgevoelens bij Bill en Tom weg. Zij zouden eigenlijk op het moment met producer David Jost (36) in LA zijn om nog enkele zing- en gitaarstukjes voor het derde album op te nemen. Omdat de jongens bang zijn dat de stalkergang hun moeder weer lastig zal vallen, is de vlucht gecanceled. Pas wanneer de politie schriftelijk kan bevestigen dat "Les Afghanes" de familieleden van de bandleden niet meer mag benaderen, zal Tokio Hotel pas naar de States vliegen en verder aan het album werken.

    David Jost: "De advocaat van 3 "Afghanes" heeft contact met de advocaat van Bill en Tom opgenomen. Daarbij stelde hij voor, buiten justitie om, tot een overeenkomst te komen. De vertegenwoordiger van Bill en Tom wilde hiermee akkoord gaan, indien bevestigd kon worden dat alle gangleden rechtelijk bevestigen, niet meer bij de familie in de buurt te komen. Helaas hebben wij het bericht gekregen dat de "Afghanes on Tour" het voorstel van de advocaat torpederen," Aldus Jost. "Voor zover ik het weet vertegenwoordigt de advocaat nog maar een van de stalksters..."

    omg, volgensmij is mijn idee om die afghanes te stalken toch niet zo'n slecht idee -_-'

    die moeten echt kappe, door dit incident zullen tom en bill nog meer gestresst worden en zullen ze nog magerder worden.

    xCIxTHx schreef:
    omg, volgensmij is mijn idee om die afghanes te stalken toch niet zo'n slecht idee -_-'

    ik heb je altijd al gesteund in dat idee :p

    UseSomebody schreef:
    (...)
    ik heb je altijd al gesteund in dat idee :p



    haha dan doen we dat toch,. wat die stalkertjes kunnen. kunnen wij ook :D haha xd

    xCIxTHx schreef:
    (...)
    haha dan doen we dat toch,. wat die stalkertjes kunnen. kunnen wij ook :D haha xd

    haha totally :Y)

    haha vet :'D
    dikke fight
    we beuke die franse :D

    Ziiiiiiiiiiiiiiek zijn die mensen.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    haha totally :Y)



    zijn we dan eigelijk strafbaar? ^^

    Ik vind het echt nergens op slaan!
    Laat die jongens toch gewoon met rust.
    die wijven verdienen de doodstraf!:')


    Pictures fade away, but memories are forever

    Domokun schreef:
    Ik vind het echt nergens op slaan!
    Laat die jongens toch gewoon met rust.
    die wijven verdienen de doodstraf!:')



    MEE EENS :D:D

    xCIxTHx schreef:
    (...)
    zijn we dan eigelijk strafbaar? ^^

    hmm.. misschien een klein beetje, maar het is voor een goed doel: de andere stalkers weg! XD

    Kansloos zijn die mensjes. :Y)
    Maar even tussendoor; Waarom gebeurt het opnemen van het album eigenlijk in de States? ;l


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    UseSomebody schreef:
    (...)
    hmm.. misschien een klein beetje, maar het is voor een goed doel: de andere stalkers weg! XD



    jaa kom we richting een clubje op, ik weet zeker dat TH ons bijstaat als we die stalkers pakken :D

    Cherrytree schreef:
    Waarom gebeurt het opnemen van het album eigenlijk in de States? ;l

    vraag ik me ook af.. maar ik denk dat het is omdat ze mss met nieuwe producers van daar samenwerken of met Amerikaanse artiesten ofzo..

    UseSomebody schreef:
    (...)
    vraag ik me ook af.. maar ik denk dat het is omdat ze mss met nieuwe producers van daar samenwerken of met Amerikaanse artiesten ofzo..


    Ohja!, dat had ik zelf ook kunnen bedenken. :'] niet eens aan gedacht xd
    Maar toch bedankt! n__n


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jezus :/. Ik vraag me echt af waarom ze hun nou zo erg stalkten .____.


    I don't need words to feel those lips.