• Ik weet neit of ik het goed schrijf maar daar moet ik om half 3 zijn -.-
    En ik haat dat want ik heb altijd iets met mijn rug of met mijn voeten. Dan moet ik dus mijn broek uit doen en dat vind ik kut. Ja echt ik meen het, ik voel me dan zo... opgelaten. Echt irritant gewoon. Dan moet ik voor zo iemand gaan lopen enzo en dan probeer je zo normaal mogelijk te lopen begint je pa ineens te klagen "Anouk, zo loop je in het echt helemaal niet." Like wtf, zo loop ik normaal ook gewoon -.-
    Hbbn jullie dit ook?


    -

    ik loop bij de podoloog [voor mijn voeten] en toen moest ik dus ook in mijn ondergoed staan en ik vind dat idd ook echt niet prettig :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik vind het Zeer irri dat fisio gedoe, ik moest op therapie toen ik 8 was omdat ik leesproblemen heb, maar ik heb dyslexie.. >.>

    stomme rede he? het moest van school >.>

    MissShinoda schreef:
    ik loop bij de podoloog [voor mijn voeten] en toen moest ik dus ook in mijn ondergoed staan en ik vind dat idd ook echt niet prettig :]

    Ik moest eerst ook naar z'n podo geval, maar die zei dat er niks aan de hand was met mijn houding XD
    Maar serieus, nu moet ik naar de fisio omdat ik steeds door mijn enkel ga enzo. Hb m'n enkelbanden verrekt -.-


    -

    Ik ga nu, byebye <33
    Wish me luck -.-


    -

    vorig jaar moest ik enkele maanden naar de kinesist voor mijn rug en knieën, buiten dat het veel pijn deed, was er niets ergs aan. Ik moest natuurlijk wel mijn broek uitdoen enzo, maar het was een vrouw en ik kende ze al XD

    anyway: gooood luck!!

    kan je geen shortje aandoen over je onderbroek? Mij zie je echt niet in mijn onderbroek rondlopen ><.


    -

    ik zit bij cesartherapi, voor me rug. Ik voel me daar ook altijd opgelaten, ik moet er altijd in me boxer en bh lopen enzo. echt ik begin er een hekel aan tekrijgen, maar gelukkig ga ik altijd alleen want toen ik de eerste keer met me ma ging zat ze ook dingen te zeuren, en wou dingen zien enzo :Y)


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    ShellysANUS schreef:
    Ik ga nu, byebye <33
    Wish me luck -.-

    goodluck ^^


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    ik zit ook bij fisio.. Mensendieck, in juni de laatste keer!. en dan heb ik er 2 keer een jaar gelopen =). Ik mag nu een hempje aanlaten, omdat ze weet hoe men rug eruit ziet, en mag zo'n klein sportbroekje aandoen =)..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Nope ;o. Ik moest vroeger naar zo'n fysio, en ik weet nog dat dat mens mij had beloofd om een keer met de grote bal te spelen want die vond ik geweldiggg -ik was 6 jaar ofzo :'3-. Maar het is er nooit van gekomen, kei gemeen ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Ik vind het altijd zeer relaxt, ik krijg dan een rug massage enzo (nerd).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moest mijn bovenlichaam ontbloten voor een rontgenfoto dat is pas beschamend (6).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaa
    Alleen dan voor iets anders wat ik eigenlijk niet een weet.
    Akunpuktuur is stom x/
    Gaan ze met naalden in je prikken :Y)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Happysnail schreef:
    Ik moest mijn bovenlichaam ontbloten voor een rontgenfoto dat is pas beschamend (6).

    I Know It 2


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Happysnail schreef:
    Ik moest mijn bovenlichaam ontbloten voor een rontgenfoto dat is pas beschamend (6).


    heb ik ook gehad! in 2006 en vorig jaar.. sta je daar alleen in je ondergoed, bij 2 mannen, die even foto's gaan maken ><' Je hebt alleen maar het gevoel dat ze naar jou zitten te kijken, dan naar je rug. ><'


    PINKPOP WAS SUPER=D