• Alle leraren hebben gezegt 'het is vakantie dus we gaan niet nakijken'. Maar dat vind ik niet eerlijk, want als wij zeggen 'het is vakantie, waarom zoveel huiswerk' dan krijgen we als antwoord 'in de vakantie heb je daar extra veel tijd voor'.
    Als wij huiswerk moeten maken dan mogen zij ook wel nakijken ^^

    Ja, dat vind ik dus ook al jaren Ö Maar de leraren zijn het nooit met me eens Ö


    Bored.

    Dat is waar ^^
    Maar wij mogen geen huiswerk krijgen voor de 1e dag na de vakantie. Dat is wel fijn xd

    Leraren zullen 't is wel met een leerling eens zijn ^^

    Ach, leraren zijn een geval appart.

    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xNEE schreef:
    Dat is waar ^^
    Maar wij mogen geen huiswerk krijgen voor de 1e dag na de vakantie. Dat is wel fijn xd


    mag op mijn school ook niet :'D


    -

    JA DUDE!
    Das zo focking het zelfde !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bij ons hebben we elke dinsdag test wiskunde en die dude doet er ongeveer een week over om die te verbeteren en ik zei is "Wat duurt dat steeds zo lang? U geeft maar in 4 klassen les, waarvan 2 3de jaar en AK dus niet zo vaak test want das maar 1 uur per week en nog steeds doet u er een week over om die te verbeteren!" en toen die dude "Jij krijgt een week om te leren, ik een week om te verbeteren." en ik zeg "Niemand leert een week omdat u test doet over de leerstof van vrijdag en maandag!" en toen hij grr haat jou blik xD
    ik had vet gelijk
    ma hij veranderd ni ;l