• Ik zat al 3 jaar in een goede klas maar vanaf dit jaar is het allemaal omgewisseld en zit ik bij Sander. Hij is op zich wel een mooie jongen enzo maar heeft soms een rot karakter. Hij begon zo wat te plagen in het begin van het schooljaar en dat waren niet zo'n erge dingen. Gewoon plagen, niet pesten. Maar na een tijd word je dat ook beu. Maar sinds een week zit ik 2 rijen voor hem en als ik achter me kijk, zwaait hij altijd. Hij zegt nu ook elke morgen hoi tegen me en af en toe hebben we zelfs een serieus gesprek. Maar dan midden in de dag pest hij me ineens met iets. Nadien komt hij zich altijd excuseren enzo. En dan praten we nog en zegt hij iets grappig zodat ik superhard moet lachen. Maar nu krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd. Ben ik nou echt verliefd op Sander? Want ik weet niet of ik dat wil! ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    het is niet dat je kan kiezen 'nu ben ik verliefd op díé persoon', de enige die weet of je verliefd bent, ben jijzelf..
    Jongens plagen soms echt wel om aandacht te krijgen van een meisje dat ze leuk vinden [heeft al eens ervaring gehad met zo iemand ><]


    -

    meisjes plagen is liefde vragen x'D

    nee, ik weet niet, maar ik denk dat hij jou wel leuk vindt


    You're a star in heaven.

    Kweeni hoor ;l
    Hij deed vandaag weer raar enzo
    En hoe moet ik daar dan op reageren?


    Don't walk away and leave without a reason.

    hoe deed hij dan?


    You're a star in heaven.

    Veel jongens laten zo merken dat ze een meisje leuk vinden.
    Een vriendin van mij heeft met een jongen al bijna 2 jaar! Daar voor heeft die jongen haar altijd gepest enzo. Maar dat was gewoon zodat niemand merkte dat hij haar leuk vond! O.o


    -

    hij had zo'n propje naar mij gegooid
    en ik raapte da op
    en toen gooide hij er weer een paar
    en toen ik zag wat erop stond
    stond er zijn naam -,-


    Don't walk away and leave without a reason.

    volgens mij vindt hij je echt wel leuk hoor, hij wilt blijkbaar heel graag aandacht van je x'D


    You're a star in heaven.

    Hmm
    en hoe moet ik dat dan aanpakken
    want ik weet niet of ik verliefd op hém ben
    en als dat al zo was
    hij zou zich toch schame voor mij


    Don't walk away and leave without a reason.

    eerlijk? ik zou het niet weten, ik ben niet zo'n expert op dat vlak, maar ik zou wel wachten als ik jou was
    maar waarom zou hij zich wel schamen?


    You're a star in heaven.

    Kweeni
    Als hij me al plaagt om niet te laten zien dat hij van me ZOU houden, waarom zou dat zijn? Niet om het voor mij onduidelijk te houden denk ik want ik ben er achter als het al zo is. waarschijnlijk voor zijn vrienden en dus zal hij zich idd wel schame voor mij


    Don't walk away and leave without a reason.

    ik denk dat hij het gewoon niet durft duidelijk te maken, jongens kunnen ook verlegen zijn hoor x'D


    You're a star in heaven.

    Ik denk niet echt dat hy zich zou schamen voor jou, volgens my is hij gewoon bang dat je het gaat merken. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet niet dat je het wel verliefdheid kunt noemen. Maar misschien voel je u gewoon aangetrokken door die jongen. Ik ken dat gevoel. Ik heb ook bij lo en pav een jongen zitten en wij kunnen ook niet met elkaar op schieten,maar tegenwoordig,is het anders tussen ons. En ik denk dat je zowat het zelfde hebt als mij. Je voelt u er gewoon door aangetrokken,maar je bent niet verliefd.

    ik denk niet dat wij daaar op kunnen antwoorden..als je echt verliefd bent, dan voel je dat !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Misschien is dat het wel
    maar weet je
    dinsdag gingen we normaal lopen met lo
    maar het regende dus gingen we pingpong
    en toen wij hij perse in mijn team terwijl ik geen poot kan pingpongen
    en we verloren alle 3 de wedstrijden maar hij zei heel de tijd, wij zijn weeral de beste enzo
    en altijd als ik ernaast sloeg werd hij zo effe boos en dan, tja je kan niet altijd raak slaan
    en als ik een punt maakte wou hij steeds high-five terwijl hij normaal nooit contact zoekt
    best wel raar
    in ieder geval ik ben bang van contact met vreemde mensen en toen ik hem dus ni highfivede was hij best wel nja ni boos ma leunde er wel bij aan ;l


    Don't walk away and leave without a reason.