Iedereen heeft toch wel eens een rare droom?! Vertel hier jou rare dromen
Dus, ik zat op school en mijn vader komt mij halen om half 4 snachts. We rijden voorbij het huis van mijn mama en ik zeg zo, 'Papa stop!! Hier woon ik!' Maar hij zegt dat het te gevaarlijk is om uit te stappen. Ok ik geloof hem, en zeg verder niets, ineens draait dieje de auto om en hij zegt dat we ene gaan drinken ik keek verward mijn horloge -die ik eigelijk niet heb- en ik zie dat het nogaltijd half 4 snachts is. En ik roep boos. 'NEE, IK WIL NIET!!, IK MOET MORGE NAAR SCHOOL, IK WIL SLAPEN!' ok, hij draait de auto weer naar de andere kant, en stopt dan eventjes om te roken, ik zie dat hij aan het praten is met iemand die ook toevallig buiten stond. Dan komt hij snel de auto in en rijdt verder. 'Tis erger dan verwacht!' bruld hij. Hoe dat het komt weet ik niet, maar ik zat ineens achter op de fiets met hem. En ik keek naar achter en ik zag precies zatte mannen op roze fietsen zitten. Maar toen ik beter keek, blijk het de politie te zijn. En ze kwam achter ons aan. Het gevaar was, dat die mensen eigelijk moordenaars waren. dus ik roep tegen men vader dat hij door moet trappen maar hij is gewoon te moe. al die andere fietsers steken ons zomaar voorbij. en de roze poltie mannen kwan steeds dichter!
En toen plots stond mijn mama voor mijn neus 'Opstaan, Je gaat je Bus missen!! >.<'
Nu jullie!!
Your Butt is Mine!