• Iedereen heeft toch wel eens een rare droom?! Vertel hier jou rare dromen :Y)

    Dus, ik zat op school en mijn vader komt mij halen om half 4 snachts. We rijden voorbij het huis van mijn mama en ik zeg zo, 'Papa stop!! Hier woon ik!' Maar hij zegt dat het te gevaarlijk is om uit te stappen. Ok ik geloof hem, en zeg verder niets, ineens draait dieje de auto om en hij zegt dat we ene gaan drinken ik keek verward mijn horloge -die ik eigelijk niet heb- en ik zie dat het nogaltijd half 4 snachts is. En ik roep boos. 'NEE, IK WIL NIET!!, IK MOET MORGE NAAR SCHOOL, IK WIL SLAPEN!' ok, hij draait de auto weer naar de andere kant, en stopt dan eventjes om te roken, ik zie dat hij aan het praten is met iemand die ook toevallig buiten stond. Dan komt hij snel de auto in en rijdt verder. 'Tis erger dan verwacht!' bruld hij. Hoe dat het komt weet ik niet, maar ik zat ineens achter op de fiets met hem. En ik keek naar achter en ik zag precies zatte mannen op roze fietsen zitten. Maar toen ik beter keek, blijk het de politie te zijn. En ze kwam achter ons aan. Het gevaar was, dat die mensen eigelijk moordenaars waren. dus ik roep tegen men vader dat hij door moet trappen maar hij is gewoon te moe. xD al die andere fietsers steken ons zomaar voorbij. en de roze poltie mannen kwan steeds dichter!
    En toen plots stond mijn mama voor mijn neus xD 'Opstaan, Je gaat je Bus missen!! >.<'

    Nu jullie!! xD


    Your Butt is Mine!

    Vannacht nog xd
    Ik was zo op school, en liep dus zo de kantine in. En toen was ik zonder de kinderen waar ik meestal bij zit enzo. En toen liep ik naar een tafel. En daar zaten Yu & Strify. Zaten ze daar wat sexy te doen. Dus ik loop daar met trillende benen heen. Ga ik er zo bij zitten. Beginnen ze een héél verhaal met me te vertellen. En toen keek ik door de kantine. Ergens zaten de kinderen uit me klas die ik niet zo moet. Dus kijk ik naar ze. Kijken ze vet jaloers. Doen ze zo wenkbrauwwiebel naar me. Toen deed ik dat terug. Ga ik weer met Yu & Strify praten. En toen kreeg ik een kusje van Strify Dat was echt wel vetlief. En daarna at hij een banaan ==' En toen ging de bel xd En ik had blijkbaar gym.
    Lopen Yu & Strify zo mee naar mijn kluisje. Kan ik mijn kluisje niet meer vinden! En toen kwam ik te laat. Was die gymvent boos. Maar toen verzon Strify een smoes voor me. En toen werd ik wakker @:
    Maar hij is niet zo raar als die van jou xd

    Haha, de mijne is gewoon dat ik met iemand - weet niet meer wie - naar de groentekar ging en dat voor de groentekar allemaal dinosaurussen stonden. ><
    Maar ik vergeet mijn dromen altijd. >-<

    Jij, ruth en mel (en ikke natuurlijk ook;]) zaten op ballet een antiwinkerebellengroepje op te richten (dat is zo ongeveer 2 daagjes gelden dat i kdat gedroomt heb!xD)


    Get outta my head!

    Ik weet nog een droom die ik had toen ik 4 was. o.O
    Toen zaten we in de kleuterklas schoolmelk te drinken. En toen kwamen er allemaal wolven de klas in. Dus toen moesten we op onze stoelen gaan staan om onze schoolmelk op te drinken en daarna mochten we vluchten. Want ik had een beetje een rare juf in die tijd.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    whaha !! zalige droom van je^^
    && ik heb nog nooit van die erge dromen gehad Ö erg he? ik droom eigenlijk bijna nooit, en als'k dan wel eens droom, dan is het over Rob Pattinson, like, ik vind hem eens nog niet héét ofzo he ! Maar het is niet leuk om zo droomloos te zijn hoor :(


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    dat was echt vet raar en t was al wel n tijd terug:

    ik liep met devilish (ja de jonge versie van Tokio Hotel xD) langs een rivier ofsoo en Tom kon geesten horen (heel stom xD). ineens zag ik allemaal bubbels in die rivier en Tom zei dat t Georgs opa was. hij springt in t water en begint naar de bodem te graaien. toen sprong Bill in t water en trok Tom uit t water. dusz ze waren beide hartstikke vies xD. toen kwam er een boot aan en die vaarde over "Georg's opa" heen en toen begonnen we tegen die boot te schelden en te roepen.
    Raar hea x"D


    She said: I gotta find out for myself

    xjustxmyself schreef:
    whaha !! zalige droom van je^^
    && ik heb nog nooit van die erge dromen gehad Ö erg he? ik droom eigenlijk bijna nooit, en als'k dan wel eens droom, dan is het over Rob Pattinson, like, ik vind hem eens nog niet héét ofzo he ! Maar het is niet leuk om zo droomloos te zijn hoor :(

    aaaaw sielig :( wil je een paar van mijn dromen (A) kun je lachen, geloof me xD


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    dat was echt vet raar en t was al wel n tijd terug:

    ik liep met devilish (ja de jonge versie van Tokio Hotel xD) lang een oft een rivier ofsoo en Tom kon geesten horen (heel stom xD). ineens zag ik allemaak bubbels in die rivier en Tom zei dat t Georgs opa was. hij springt in t water en begint naar de bodem te graaien. toen sprong Bill in t water en trok Tom uit t water. dusz ze waren beide hartstikke vies xD. toen kwam er een boot aan en die vaarde over "Georg's opa" heen en toen begonnen we tegen die boot te schelden en te roepen.
    Raar hea x"D

    omg ! Rare dromen^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    aaaaw sielig :( wil je een paar van mijn dromen (A) kun je lachen, geloof me xD

    dat merkte ik al met de droom van Georg's opa =P
    && ik wil er gerust wel een paar, je krijgt ze wel terug :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik herinner me eigenlijk nooit mijn dromen o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik weet nog dat ik vroeger heel vaak dezelfde droom had :O.

    en dat was dat de gang deur open was en de voordeur op een kier, ik zat in de kamer voor die deuren met me playmobiel te spelen, en me moeder was in de keuken aan het afwassen dus zag niks, ik keek toen een keer naar de voordeur, stond er ineens een enge griezel gemeen te grijnzen in blauw wit gesteepte pak, en ten ontvoerde hij me.. en me moeder had nog steeds niks in de gaten,,


    Nvt

    mijn moeder hat laatst raare droom maar vet melig:


    me emoeder was aant winkelen in winkelstraat en ik met vriendinnen loopt m'n moeder henkten hoor in (ofzz) stond TH daar dus mijn moeder kijk naar buiten loop ik daar rent ze naar me toe .. mam: cynthia psst kom gouw tokio hotel is in dese winkel xD dus ik loop naar binnen loopt me mopeder op TH af ...mam: welke is dat met die POEF haar en maar mat handen gebaren dat haar allekanten uitsteets..
    bill: ja dan ben ik.. mam: ooh mooi mijn dogter is helemaal wilt van je
    ik: MAAM NEEE NIETDOEEN STOOP NNU SGAAM IK ME DOOD!! Ö dus ik ren hele winkelstraat hysteries door XD me moeder regelt handtekeingen .. geen id maar toen zaten we in de auto.. worden we tegen gehouden sontd TH voor de auto... gafen ze me allemaal knuffelxD en kusj en toen werd me meoder wakker van onze katten XD


    grapig tog? XD


    balub ^^.

    Gah x)
    Ik heb iedere nacht wel rare dromen.
    Een paar weken terug had ik gedroomd dat ik in de trein zat. In de wagons liepen paarden rond en vraten alle hoeden op. Ik loop met een verbaasd gezicht uit de trein en plots sta ik in de winkelstraat waar ik uit een krantenwinkeltje stapte (ipv die trein x)) Pissig loop ik 'dat krantenwinkeltje' terug in en sta ik weer in die trein met die paarden. Opeens komt er een man me 'vis in blik' verkopen. x) Ik loop weer die trein uit en opeens zat ik in een auto, we reden over een roze, met aardbeien gevulde, baan in de ruimte. De sterren waren snoepjes en er zweefde drop rond. Ik vlieg die auto uit en sta opeens in zo'n 'Pokémon battle veld' (Waar 2 kingers met hun pokémons het tegen elkaar opnemen, You Know? x)) als Madonna. o_O Er komen trollen op me af en ik pak mijn rood Starwars-zwaard. x) Toen begon ik te zingen en die trollen vielen dood --'
    Toen werd ik wakker ;D


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik had eens een freaking,enge en rare droom gehad over de HorrorIcoon Freddy Krueger daarover heb ik een hele blog gezet XD. Maar het was echt eng,omdat ik echt leek of ik het zelf heb beleefd en nog eens echt gevoeld heb. Nu ben ik echt bang,want deze luste killer staat bekend om zijn moorden via kinderdromen


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..