• OMG, wat heb ik vandaag een pechdag men. -.-' Ik zal het jullie wel even vertellen:
    Ik wilde dus zo naar het Britney Spears concert in België, maar mijn vader gaf geen toestemming omdat het te ver is (Ik woon in Leeuwarden, Nederland). Maar ik kwam er ook achter dat de kaarten te duur waren, maar oké. Nouja, ik dus zo: Maar over de TMF awards, als jullie dan naar Alkmaar (daar woont Ptries met wie ik zal) rijden, dan hoeven jullie niet helemaal naar Rotterdam (dat vinden ze te ver). Nouja, weer hele preek over dat ze dan heen en terug en weer heen en terug moesten en dat is samen zo ongeveer 4 uren rijden. Nouja, dat mocht dus ook niet. <,<
    En toen kwamen we bij het ergste aan, toen vroeg ik: Maaaar ik wil in de vakantie naar Ktrna in België voor een paar dagen! ö En natuurlijk, guess what? Nee, dat mag ook niet.
    Het komt er dus op neer:
    - Ik mag niet naar Britney Spears
    - Ik mag niet naar de TMF awards
    - En ik mag niet naar mn vriendin in België.
    Godsamme, kan het nóg erger? =-=
    En ik was dus zo weer een beetje afgekoelt zonet, had de cavia op schoot van mn vriendin die op vakantie is, zouden we een week op passen, en JA HOOR guess what? Hij piest op mijn broek <,<
    Ja het kan dus nog erger. En nou ben ik dus pissed-off, zoals je wel begrijpt.
    Iemand óóit zoiets ergs meegemaakt? I don't think so. =-=
    x. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ocharm, je zou de politie moeten bellen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ocharme, wat een rotdag! O.o


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    pissed-off,
    leuke woordkeuzexD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Wat jij niet mag, mag ik ook niet, hoor. (: Ongeveer toch niet.

    Welcome in my World...
    Ik mag ook nooit iets, ik mog niet eens naar een TH concert (nu wel) of überhaupt naar een concert -.-


    -

    JolienShizzo schreef:
    ocharme, wat een rotdag! O.o

    xFantasy schreef:
    Wat jij niet mag, mag ik ook niet, hoor. (: Ongeveer toch niet.


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    damn, kan het nog erger?
    poor thing.


    we've only said goodbye with words

    Oooohjawel, I can beat that. ><
    De eerste schooldag na de Paasvakantie. ><