• Niet dood willen gaan.?

    Mij lijkt stikken verschrikkelijk. Verdrinken ook. Ulg.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Stikken/verdrinken
    Of voor de trein.
    Of zo heel langzaam en pijnlijk aan kanker.

    Nee doe het dan maar snel. doei

    Verdrinken. Ik heb in mijn jeugd een enorme waterfobie gehad (fobie is geen overdreven woord) waar ik nu wel overheen ben. Maar wanneer ik beelden zie van mensen die (bijna) verdrinken word ik echt niet goed en droom ik er vervolgens over.
    Ook voel ik me niet veilig in zee, ondanks dat ik 3 zwemdiploma's heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Verdrinken. Ik heb in mijn jeugd een enorme waterfobie gehad (fobie is geen overdreven woord) waar ik nu wel overheen ben. Maar wanneer ik beelden zie van mensen die (bijna) verdrinken word ik echt niet goed en droom ik er vervolgens over.
    Ook voel ik me niet veilig in zee, ondanks dat ik 3 zwemdiploma's heb.

    Dat is kut. O.O
    Overal waar je kijkt is er hier water. :'D
    Maargoed dat je er wat overheen bent, het zuigt de energie langzaam uit je weg, zo'n fobie. ><

    Levend begraven worden, dat lijkt me z'n eng. Je word helemaal gek! Oo, brr...
    Maar ik zou ook niet vermoord willen worden of stikken/verdrinken.


    -

    Ik wil ook niet doodgaan aan de vleesetende bacterie die hier in België aan het opkomen is!

    Ey mensen, wat dachten we van gewoon niet dood gaan!? :Y)
    Lekker makkelijk en pijnloos :')


    -

    Prodigy schreef:
    Ik wil ook niet doodgaan aan de vleesetende bacterie die hier in België aan het opkomen is!

    Ieuw! O.o


    -

    Eerst mishandelen en dn vermoord worden.
    Of stikken,of verdrinken...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ieuw! O.o

    Indeed. O.O
    Dan denkje dat er een open wond aan je arm is ontstoken, maar eigenlijk is een bacterie in je lichaam alles aan het aantasten en ga je dood. ><

    Door mes steken =) Dat lijkt me vreselijk

    Prodigy schreef:
    (...)
    Indeed. O.O
    Dan denkje dat er een open wond aan je arm is ontstoken, maar eigenlijk is een bacterie in je lichaam alles aan het aantasten en ga je dood. ><

    Netzo als bij MIEKOL JAKSON O.o
    Die bacterie eet zijn neus op! Nou eet smakelijk bacterie :Y)


    -

    Dreamcatcher schreef:
    Ik denk daar liever niet aan.
    Maar ik zou niet willen vermoord worden (op welke manier dan ook). Ik wil vredig sterven :Y)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Verdrinken lijkt me vreselijk.
    Of dat ze je huid er helemaal afsnijden en in je mond stoppen en je mond dichtnaaien. En je dan in een kuil gevuld met naalden gooien. En dan een bak zuur of je heen. En dat je dan langzaam sterft door de naalden die steeds verder je lichaam ingaan, terwijl je het zuur langzaam over je heen voelt lopen en je lichaam er langzaam door vergaat. En dat je dan ondertussen nog bij bewustzijn bent.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Stikken, levend begraven worden of langzaam doodbloeden.
    Vreselijk lijkt me dat! Langzaam het leven uit je weg voelen vloeien...


    You move me ......... Kurt

    Langzaam en alleen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.