Nou kijk, ik had dus een jongen via hyves 'ontmoet' en die woont dicht bij mij in de buurt. Msn, en nummers uitgewisseld enzo, en het was altijd heel gezellig op msn. Hij wou met me afspreken. Wou ik ook wel, maar niet alleen. Dus ik had een vriendin meegevraagd. Vond hij niet erg. Op msn vroeg ik wat hij van die vriendin vond. Hij had haar inmiddels ook op msn en hyves. Hij zei: 'Wel leuk.' Toen vroeg hij wat ik van hem vroeg. 'Wel leuk .' Antwoorde ik, en ik vroeg ook wat hij van mij vind. Hij vond mij knap en lief. Oke, vandaag was dat afspraakje dus. Maar hij zat echt de héle tijd de kleffen met die vriendin van mij. Dus nu voel ik me kut. Want hij vond haar "wel leuk" en mij "knap en lief". Dus nu weet ik niet wat ik moet doen?
Ik heb tegen hem gezegd op msn dat hij die vriendin wel meer dan leuk vond. Hij zegt ja. En hij vroeg wat die vriendin van hem vond. Zij vond hem dus veeeel te klef enzo, maar ik weet niet of ik dat mocht zeggen enzo, dus ik heb haar ge-sms't. Ik moest zeggen, dat hij haar type niet, ze vind hem aardig, maar meer niet. Dus dat deed ik. Bij de vorige sms'jes van na vanmiddag geen 'x' ofzo hé, nou hij sms'te terug: Geeft niet hoor. xx. Ik snap het echt niet meer hoor. Gebruikt ie me nou? Ben ik 2e keus? Help?
Ik hoop dat jullie, of tenminste íémand dit verhaal snapt, want ik voel me nu heel kut.
xx.
I'd rather go naked than wear fur.