heey,,
ik wild dit even kwijt.geliever geen haat reakrie's of zo dankje wel
ik moet morgen naar een psychiater voor de 2de keer.
ik zouw bij het begin beginnen
mijn moeder is ruim 2,5 jaar geleden overleden.
(daar heb ik het noch steets moeilijk mee)
mijn vader vind dat ik sinds die tijd erch gesloten bne. daarom moest ik naar een haptonoom(is een soort van psychiater). daar heb ik heel wat gesprekken met haar gehad(dat hielp niet)
een paar weken geleden moest mijn vader mee. en zij haren het metmakkar eens dat ik overgevoelig voor prikkels zouw zijn en me niet kan consentreren(wat volgens mij niet het geval is)
mij vader heeft het met mijn school er over gehad en sommige leraren van mij zijn het met hem eens.
daarom moets ik vorige week naar z'n insitut(ben de naam vergeten). daar hebben ik en mijn vader een gesprek ge had met een psychiater . zij wil een test met me gaan doen. om te kijken of er meer aan de hand is (ik ben dislectie's maar zij denken dat er meer aan de hand is).
voor die test is een wacht tijd van ongeveer 2 maanden.
ik moet dus morgen weer naar die vrouw toe om alleen met haar te praten en meschien zelf noch wat kleine vragen lijsten in te vullen.
ik daar dus echt geen sin in maar ik moet.
ze zechen dat ze me willen helpen. maar dat doen ze niet. ze zouden me pas acht helpen als ze me met rust laten(thuis en daar heb ik steets gezeur aan m'n kop omdat het oo school niet zo goed gaat).maar dat willen ze niet in zien. en ze luisteren ook niet naar mij
en morgen moet ik er weer heen en dat wil ik acht niet.
en nee ik hbe geen vertrouwen er in omdat dat met die hapronoom ook niet werkte. en nee ik zouw ook niet mogen stoppen want ik word gedwongen naar die psychiater te gaan
ik word echt gek van mijn vader en zus. ze zitten ook de hele tijd te zeuren over mijn muziek en zo.
HELP!!IK WORD HIER GEK!!
edit
ik ben net trug gekomen en ik moest allemaal domme vragenlijsten invullen. van heb je veel vrienden niet veel soms veel en zo
wazig...
en nu gaat ze met het team bespreken of ik wel die test moet doen... en ze zal noch bellen.
dus ik weet niet eens wat er nu komen zal
dank je voor het lezen
xx
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥