ik heb dus een groot probleem...
[bereid je voor op een lang verhaal want ik ga het vanaf het begin uitleggen >< sorrie daarvoor amar ik meot het even kwijt]
ik heb een hele lieve vriend tylor..
ik ken hem al sins mijn geboorte hij is mijn beste vriend ik zijn beste vriendin.. wewaren echt altijd samen, 2 handen op 1 buik en ga zo maar door..
toen vlak voor mijn 8e verjaardag moest hij met zijn ouders verhuizen naar engeland..
ik was er kapot van, ik at niet goed ik sliep niet goed ik miste mijn beste maatje verschikkelijk.. uiteindelijk ging het beter maar ik was hem natuurlijk niet vergeten..
en toen op mijn 15e verjaardag stond hij ineens voor de deur.. ik was dolblij ik had mijn maatje terug!
hij vertelde dat hij terug was verhuist met zijn ouders en dat hij zou blijven..
we waren closer dan ooit en ik had mijn beste vriend terug..
natuurlijk was er in de tussen tijd veel veranderd en toen we elkaar na zo'n 7 jaar weer zagen keken we anders naar elkaar...
ik werd verliefd op hem.. hij op mij.. maar we waren buiten dat nog steeds de beste vrienden..
ik heb nu 7 maanden met hem en daar ben ik gewoon heel blij mee..
maar nu komt hij met het volgende: hij moet terug verhuizen naar engeland!!
en dat gaat vlak voor mijn 16e verjaardag gebeuren..
ik ben echt helemaal kapot.. natuurlijk wil ik er het beste van maken tot hij gaat maar ik wil ook gewoon niet dat hij me weer verlaat.. niet nog een keer..
toen ik het hoorde ben ik gewoon in huilen uitgebarsten ik wil hem gewoon niet kwijt...
en toen ben ik nog een keer tegen hem uitgevallen ook..
ik haat mezelf echt dat ik zo egoistisch reageerde ik weer ook wel dat hij er niets aan kan doen en dat hij met zijn ouders mee moet maar ik weet niet of ik het zelf aan kan hem nog een keer te verliezen..
wat moet ik nu doen ??
A Noble was Born in Chaos