http://www.quizlet.nl/foto.php?id=119772
wat staat er daar precies??
mijn duits niet niet zo Goed
en nog wat vraagjes
wat vinden jullie van die groep ?,
wat je denkt dat we daaraan kunnen doen?
vinden jullie dat we Tokio Hotel moeten helpen tegen de stalker bende?
x
-
27 april 2009 - 19:3527 april 2009 - 19:38zo van dat ze volgende week een nachtmerrie te wachten staat dat ze ontevreden zijn en ongeduldig worden
VERSTAAN JULLIE ONS??
en dan zoiets van dat TH de fans ofzo niet meer verstaat en vanaf september dat het minder gaat en blabla
en damn het stopt er maar niet over over heel dat gedoe ik hb er daarjuist weer voor gehuild:$
XxLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
27 april 2009 - 19:38samengevat: ze waarschuwen de jongens dat de volgende weken een nachtmerrie gaat worden omdat hun geduld op is.. een dreigbrief dus.
en ik vind die groep een gestoorde bende.
wij kunnen daar (helaas) niet veel aan doen, behalve Tokio Hotel het makkelijker maken, en hun even tot rust laten komen. Ik denk dat we TH zo het beste helpen, hun gwn even met rust laten..27 april 2009 - 19:41Ik vind het een grappig idee dat jij denkt dat wij TH kunnen helpen tegen die groep :')
-
27 april 2009 - 19:44DISORDER schreef:
Ik vind het een grappig idee dat jij denkt dat wij TH kunnen helpen tegen die groep :')
haha ^^
als we allemaal mee doen lukt dat ^^ xd
mijn geniale ideeen werken (bijna) altijd
haha:P30 april 2009 - 18:26er moet gewoon niemand op reageren
dit is wat ze willen dat iedereen op ze gaat reageren.
ze willen hierdoor bekend worden.
xStop holding me under and let me breathe.
30 april 2009 - 18:2830 april 2009 - 18:31UseSomebody schreef:
samengevat: ze waarschuwen de jongens dat de volgende weken een nachtmerrie gaat worden omdat hun geduld op is.. een dreigbrief dus.
en ik vind die groep een gestoorde bende.
wij kunnen daar (helaas) niet veel aan doen, behalve Tokio Hotel het makkelijker maken, en hun even tot rust laten komen. Ik denk dat we TH zo het beste helpen, hun gwn even met rust laten..30 april 2009 - 18:33xtomgeiler schreef:
ik kan de foto niet zienWe'll still love each other, forever and always. <3
30 april 2009 - 18:38Wil je de foto even aanpassen, want niemand kan hem meer zien. (:
I don't need to explain myself, I know I'm right.
30 april 2009 - 18:51