• Britney Spears komt officieel voor de eerste keer naar België!^^
    Op 9 juli, dus dan is het al lekker vakantie en dan mag ik zeker van mijn ouders.
    naar Londen mocht ik niet =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg, schat, ik ga met je mee. =D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xGORGEOUS schreef:
    Omg, schat, ik ga met je mee. =D

    Zou geweldig zijn! Stel je voor, wij twee naar zo'n spektakel! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mag iik mee?xD Want ik heb geen zin om alleen thuis te blijven als ruth enzo ook gaanx']
    En zowieso da ik dan meewouxD


    Get outta my head!

    Undiscovered schreef:
    Mag iik mee?xD Want ik heb geen zin om alleen thuis te blijven als ruth enzo ook gaanx']
    En zowieso da ik dan meewouxD

    Van mij zou je altijd meemogen :'P

    XxBlubxX schreef:
    (...)
    Van mij zou je altijd meemogen :'P
    Omg slijmbalxD

    Btw zou julie meegaan?^^


    Get outta my head!

    Leuk?
    Hee, zijn hier niet speciale site's voor.
    Daar kan je zien welke band's er komen etc.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ben mijn zus aan het overhalen om naar Green Day of Britney te gaan. Al sta ik er nog niet zo ver mee. :'D Ik zou er wel heen willen, dan komen mijn kinderjaren naarboven. En ik heb gewoon veel goede herinneringen aan haar. ;p

    Undiscovered schreef:
    Mag iik mee?xD Want ik heb geen zin om alleen thuis te blijven als ruth enzo ook gaanx']
    En zowieso da ik dan meewouxD


    Hhaaa Evelien had al door da ik mee wou (a),Ikgaa zohard mee ö en weetge, about da 'ouders-wegbreng-probleem' weetge, het isdan tg midden in de vakantie, duuuuus ... sleepover by my thuis ? (: dan kunne we ng kieze hoe we gaan, wnt er worden dan altijd extra trams nz. nr Mortsel blablaa ingezet enzo ^^ ma omg, ns mama heeft juist mijn tickets van RW en AFH ergens gelegd mda ik ni me de hond wou gaan wandele == (a) x'D het enigste probleem GELD x'D als ik da nu vraag krijg ik sowieso een NEE ;s
    EDIT: juist gevraagd en er is een kans ö - heb juist wel mijn zakgeldverhoging opgegeven x'D -

    Fijn. :') alleen willen mijn ouders maar 1 optreden per jaar betalen.


    A. ikmisje.

    Ik mocht gaan. ookal is het 2 uur rijden. maar 9 juli dan ben ik in Marokko
    .

    Ik wil gaan :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    MEL is Blij denk ik ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    GossipxGirl schreef:
    (...)

    Hhaaa Evelien had al door da ik mee wou (a),Ikgaa zohard mee ö en weetge, about da 'ouders-wegbreng-probleem' weetge, het isdan tg midden in de vakantie, duuuuus ... sleepover by my thuis ? (: dan kunne we ng kieze hoe we gaan, wnt er worden dan altijd extra trams nz. nr Mortsel blablaa ingezet enzo ^^ ma omg, ns mama heeft juist mijn tickets van RW en AFH ergens gelegd mda ik ni me de hond wou gaan wandele == (a) x'D het enigste probleem GELD x'D als ik da nu vraag krijg ik sowieso een NEE ;s
    EDIT: juist gevraagd en er is een kans ö - heb juist wel mijn zakgeldverhoging opgegeven x'D -

    Njaa gij had ooit gezegd dat als die ooit naar België zou komen, jij mee zou gaan!^^ Oké dan kon jij misschien nog steeds niet mee, maar dan wist ik wel dat je misschien meeging :'P (marsh.)

    (hoera)


    Some people make the world special just by being in it

    Lovejoy schreef:
    Ik ga lekker sparen voor Katy Perry (puh).

    Ja, want wij gaan samen! :'D


    Some people make the world special just by being in it