• Nou, ik heb sinds vorige week dinsdag een vriend (nerd) En toen ik die vrijdag home alone was zei hij dat ik hete seks kon hebben nu ik alleen was, maar met wie wist hij niet. (Hij was natuurlijk in zn eigen huis) En ik deed steeds ':Y)' dus ik zei dat ik die vork wel zou nemen, dus steeds als ie zegt fok jou zeg ik vork :')

    Anyway, morgen ga ik bij hem slapen voor het eerst en ik zei zo voor de grap op msn dat ik mijn vork niet moest vergeten natuurlijk. En toen hadden we het er zo over en ik zei dat het net leek alsof ik seks verslaafd was, en hij zei dat ik dat ook was :Y) Maar toen zei ik 'Hoe kan ik verslaafd zijn aan iets wat ik nog nooit heb gedaan' en toen zei hij 'Echt niet?' :Y) Hij dacht dus dat ik geen maagd meer was, en dat vond ik even heel grappig gisteren ;D


    -

    Aurelia schreef:
    Moest ik eens wagen: vragen of ik bij een jongen mocht logeren. Dan heb je het hek van de dam..

    ik mag ook niet. ;p
    dus ik vraag het tegenwoordig al niet meer. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ParodyOnLife schreef:
    (...) Het antwoord zou neen zijn? Of zouden ze je overladen met condoompjes? :Y)

    Doet me er aan denken. Ik, mijn tweelingzus en m'n moeder waren gaan shoppen.
    Hadden we ergens gratis condooms gekregen. Vroeg mijn moeder of wij die moesten hebben.
    Schrok me even rot, dacht niet dat zij zoiets zou vragen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ParodyOnLife schreef:
    (...) Het antwoord zou neen zijn? Of zouden ze je overladen met condoompjes? :Y)

    Eehh.. laat ik zeggen dat ik dan een heel grote ruzie krijg.
    Had laatst puur voor de lol een condoom in mn portemonnee (van een meeting overgehouden, je weet hoe hyper en melig iedereen daar is) en mijn moeder vond dat ik me teveel met seks bezighield. Yeah right.. ik ben een van de meest ondersekste pubers van 16 jaar die ik ken..
    Dat krijg je dus als je het conservatisme van 40 jaar terug in de Aziatische cultuur mengt met de vrije mentaliteit van de hedendaagse Europeaanse cultuur.


    No growth of the heart is ever a waste

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Doet me er aan denken. Ik, mijn tweelingzus en m'n moeder waren gaan shoppen.
    Hadden we ergens gratis condooms gekregen. Vroeg mijn moeder of wij die moesten hebben.
    Schrok me even rot, dacht niet dat zij zoiets zou vragen x'D

    nee dat valt nog best mee. :')
    ik had eens een briefje over seks geschreven enzeu op school en toen had ik dat weer mee naar huis genomen. was het uit mn tas gevallen! mijn moeder vond dat dus en die wilde een gesprek met me voeren. heul gesprek over seks dat ik het wel mocht doen als ik wilde, maar dat ik haat dan op de hoogte moest brengen. O.O want dan kon ze condooms voor me kopen. O.O hallelujah. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.