• Hallo Leute.
    Ik heb rollen nodig dus hier zijn ze..

    -Vriendin Bill
    - dochter van ambulanceman.
    - persfotografe
    -hysterische fan
    - hysterische hater ( Hoe komt het nou dat ik denk dat niemand deze wil..)

    Wie er het eerst bij is, krijgt de rol

    Wat ik moet weten.
    Naam:
    Leeftijd ( Denk erom het speelt zich later af.):
    Hobby’s :
    Karakter:
    Uiterlijk + plaatje uiterlijk:

    Thnxx(H)


    Alvast a klein stukje.:
    Altijd had ik al nachtmerries, over dit soort dingen. Tussen 2 personen kiezen waar je zielsveel van houd. Onmogelijk om zo´n keuze te maken. Aan de ene hand een klein handje, de andere een dezelfde hand als de jouwe. Een klein traantje rolt over mijn wang zo het water is, ik zie het een kringetje in het water vormen. Ik hoor ze allebei zeggen dat ik ze mag loslaten, het is immers een keuze voor een iemand. Ze begrijpen ook wel dat ik een iemand moet loslaten om de ander te redden. Ik zet me opnieuw schrap, om ook niet over de muur heen te vallen, dan zijn we zowieso verloren. Ik kijk ze allebei doordringend aan, twee mooie groene ogen. En twee bruine ogen, er valt niet te kiezen. De een een mooie zachte hand, de ander een hand die sprekend op mij lijkt. In de ogen van ieder valt te lezen hoe bang ze zijn. Bang om straks te pletter te vallen, hopen dat ik diegene wil reden. Maar ik kan maar een iemand reden, 1 iemand. Langzaam laat ik een hand uit de mijne glijden. Met een snik en een traan, hoor ik een gil. Een kille gil net alsof het mij de schuld geef dat ik mijn broer wil reden. Dat ik mijn broer boven diegene verkies. Het is gemeen, en ik voel me gemeen. Nooit zal mijn leven meer hetzelfde zijn. Na dit alles, ik heb iemand vermoord.. Om mijn eigen bloedeigen broer te redden, heb ik mijn vriendin van deze rots laten vallen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb BTW ook nog een titel nodig.. Dan zet ik er alvast eentje op. In de eerste komt toch nog niemand in voor.. Van deze..

    Maybe kan iemand me helpen met een titel..(A)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De eerste isser!(A)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    persfotografe (A)


    Wat ik moet weten.

    Naam: Deniza

    Leeftijd ( Denk erom het speelt zich later af.): 19

    Hobby’s : foto's maken, uitgaan, in vrije natuur geneiten.

    Karakter: aaridg, ego, houd van snel, en een beetje dat ik iets et make-up heb xD

    Uiterlijk + plaatje uiterlijk: http://www.what-is-your-dream.com/products/b_supermodel.jpg

    gebruik me naam maar
    tori of tory

    maak nie uit welke rol(Y)(Y)(Y)

    Mensen de eerste is er al met de titel..
    The choice between two people I loved the most


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    BILL'S VRIENDIN !!!!

    Naam: Soetkin

    Leeftijd ( Denk erom het speelt zich later af.): 17

    Hobby’s : Zingen, jeugdbeweging, muziek luisteren, lezen, schrijven

    Karakter:lief, betrouwbaar, prettig gestoord

    Uiterlijk + plaatje uiterlijk: 1m70, donek bruin haar, bruine ogen
    foto: http://fw.members.freewebs.com/manageapp/photos/photo.jsp?photoID=8628823

    Xx
    (als je iemand anders vriendin zoekt (vn Gustav Georg of Tom is dat oowk goed hoor)


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    jmmr meandmydream ik heb die rol al (A) :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Is er nog iets vrij?
    Blyft gelyk wat, wat er nog vrij is wil ik wel ;)



    Naam: Annelies

    Leeftijd ( Denk erom het speelt zich later af.): 17 ofzoo?

    Hobby’s : Dansen, zingen

    Karakter: Lief, spontaan, als je haar niet kent verlegen maar eenmaal je haar kent totaal niet meer, koppig, snel op haar tenen getrapt

    Uiterlijk + plaatje uiterlijk: http://img248.imageshack.us/img248/4350/melissamarie553981li4.jpg

    xxx