• Hyee.
    Een vriend van my die haat negers ofzo zei hij & hij zegt, dat het players zijn ><
    En omdat ik sommige wel knap vind wil hij niet meer met me praten en alles.
    Het voelt nu net, of hij het me niet gunt dat ik met een neger kan krijgen ofzo ?
    Is dat normaal, hoort een vriend dat te vinden of te doen ?
    Hij heeft me nu zelfs geblokt op msn?
    En nu is hij weer online, en negeert hy me terwijl ik het uitleg en alles.
    20:42 uur : hij zegt nu dat hij misschien wel jaloers is en dat hij alleen een tip wou geven .
    NOU IK VIND HET GEEN TIP OM TE ZEGGEN DAT NEGERS PLAYERS ZIJN ! WANT BLANKE MENSEN KUNNEN DAT OOK !!
    Bedankt voor het lezen.
    kus (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Dog schreef:
    (...)
    Ja precies. Zwarte Pieten haten we toch ook niet? n__n
    Negers zijn aardig vind ik,en al helemaal geen players.

    ik ben wel bang voor zwarte pieten :$


    ' niks is wat het zijn moet '

    BlackQueen schreef:
    (...)
    ik ben wel bang voor zwarte pieten :$

    Wuhaha. Omg. Zwarte Pieten zijn leuk! Maar soms zijn wel wel eng hoor ja,als ze staan te huppelen met zo'n akelige glimlach.


    Behind every great man there’s a great woman

    Dog schreef:
    (...)
    Wuhaha. Omg. Zwarte Pieten zijn leuk! Maar soms zijn wel wel eng hoor ja,als ze staan te huppelen met zo'n akelige glimlach.


    haha jaah


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik heb ook vrienden die er zo over denken, heel veel zelfs, maarja mij interesseert het niet echt of ze een andere huidskleur hebben, als ze maar wel normaal blijven doen

    xCIxTHx schreef:
    ik heb ook vrienden die er zo over denken, heel veel zelfs, maarja mij interesseert het niet echt of ze een andere huidskleur hebben, als ze maar wel normaal blijven doen


    ik kan er niet tegen als vrienden van my mensen haten wegens hun afkomst of kleur


    ' niks is wat het zijn moet '

    TommBomm schreef:
    Ja, dat vind ik niet normaal dat ie niet meer met je om wil daarvoor ><'
    Dan was/is dat geen echte vriend he Ö


    ik snap het echt niet =O


    ' niks is wat het zijn moet '

    BlackQueen schreef:
    Hyee.
    Een vriend van my die haat negers ofzo zei hij & hij zegt, dat het players zijn ><
    En omdat ik sommige wel knap vind wil hij niet meer met me praten en alles.
    Het voelt nu net, of hij het me niet gunt dat ik met een neger kan krijgen ofzo ?
    Is dat normaal, hoort een vriend dat te vinden of te doen ?
    Hij heeft me nu zelfs geblokt op msn?

    Bedankt voor het lezen.
    kus (flower)
    Eigenlijk tssja; ik vind het niet eerlyk dat hij zo reageert. MAar als het zijn mening is...


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ps, Ik wil sinterklaas zijn. Hij laat allemaal zwarte pieten voor zich lopen ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Eigenlijk tssja; ik vind het niet eerlyk dat hij zo reageert. MAar als het zijn mening is...


    maar dat hoeft hij toch niet zo gemeen over te laten komen -_-'


    ' niks is wat het zijn moet '

    BlackQueen schreef:
    (...)

    maar dat hoeft hij toch niet zo gemeen over te laten komen -_-'
    inderdaad hij hoeft dat niet te doen ;D ik vind hem laf dat hij het niet in je gezicht zei. of deed hij dat wel?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)inderdaad hij hoeft dat niet te doen ;D ik vind hem laf dat hij het niet in je gezicht zei. of deed hij dat wel?


    nee maar dat kan ook niet, want hij woont niet vlak bij mij !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Omg!
    jaloers ofzo? :O


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    omg, hoe naief. hij mag toch niet bepalen met wie je omgaat. is hij je pa ofzo? ( pa's doen da ook niet >< )

    x.


    we've only said goodbye with words

    Misschien is hij jaloers?
    Maar als hij daarom niet meer met je praat, vind ik het precies niet echt een vriend. ;$

    kllooootzak. --' nee ddat moet hij niet doen. ik ben zo tege racisme. ik heb heel lief half marokkaans jongetje heir altijd thuis xD en hij is vet lief. eve oud als mij xD maar mijn oom is neger en niets mis mee. ik vind sommige ook knap. die gast is geen vriend, vette reasist en dom! dumpe uit je vriende lijst zou ik segge, of zegge dat hij er maar mee moet leve dat je er niet tege bent.