• ik ga straks naar Leuven met mijn mama en mijn zus en ik zou nog graag nieuwe schoenen hebben voor op driedaagse naar zee te gaan. Een vriendin van mij had nieuwe schoenen. Het waren ballerina's met een luipaardprint en ik vond ze heel mooi, dus ik vroeg vanwaar ze die had. Dus nu wil ik die ook gaan kopen straks, alleen weet ik niet of zij dat zo leuk gaat vinden. Maar ik zie haar maar misschien één keer om de twee, drie maanden en dan maakt het toch niet zo veel uit? of wel? (flower)


    Cause your words don't translate

    Gewoon kopen

    x.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nah boeiend. Jij vind ze mooi, leuk voor je toch? Als jij ze mooi vind moet je ze maar kopen.
    Zelf doe ik zoiets niet, omdat ik mij dan meeloperig vind maar als jij ze mooi vind moet je ze zeker kopen.
    Doe mijn familie de groeten, ze wonen in Leuven (cat)

    nee vind ik niet^^ mijn BFF heeft ook luipaars print ballerina's xd. maar die had ze vorig jaat al ;P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    gewoon kopen hoor xD


    /

    Kopen!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    maar ga ik dan geen ruzie met haar krijgen? o.o


    Cause your words don't translate

    Als ze daarvoor boos op jou gaat worden dan is ze láme.

    Ze moet juist blij zijn dat je haar schoenen mooi vindt en ze ook wilt. :'D
    Trouwens er zijn wel meer vriendinnen die hetzelfde truitje of schoenen hebben. Dus als ze daarvoor boos wordt, vind ik het wel een beetje stom. :X

    Koop ze toch gewoon :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Koop ze.


    I need you like a heart needs a beat

    Conspiracy schreef:
    Nah boeiend. Jij vind ze mooi, leuk voor je toch? Als jij ze mooi vind moet je ze maar kopen.
    Zelf doe ik zoiets niet, omdat ik mij dan meeloperig vind maar als jij ze mooi vind moet je ze zeker kopen.

    leuven(H) en gwn kopen