• Ehloooo gozurs.
    Gisteren was ik met een vriendin, gisterenavond ik heb niet gespijbeld of zo, naar dr paard gegaan want ze ging rijden in een club en ik mocht mee (jeeee). En kwamen daar zo twee jongens en één meisje af. We kenden die, altans mijn vriendin kende die. En toen ging één van die twee jongens, die zestien was, schatten hoe oud wij waren. Hij schatte mijn vriendin veertien... en mijn zestien >< Like, ik ben dertien x)
    Nu ff eerlijk: Ik zie er toch niet ouder uit dan dertien?
    Klik
    Klik
    x

    Ik vind die foto's niet duidelijk ;D
    Als je nu gewoon vraagt of iemand een foto van je maakt als je tegen de muur staat , kan ik het veel beter zien ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    Ik vind die foto's niet duidelijk ;D
    Als je nu gewoon vraagt of iemand een foto van je maakt als je tegen de muur staat , kan ik het veel beter zien ;)


    Mwaha, ik sta zo al niet graag op de foto, wat ga ik dan doen als ik tegen een muur sta of zo (': En ben alleen thuis, dus niemand kan foto's nemen x)

    't zijn een beetje onduidelijke foto's ^^
    Maar het zou zomaar kunnen. Ikzelf ben qua gezicht vanaf mijn 10e nauwelijks veranderd met als gevolg dat een klasgenoot van me op de basisschool me 16 schatte. Ik had de lengte toen ook al mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben 1.61 ik ben 13.. en bijna iedereen (inclusief sommige familieleden die ik heel lang niet meer gezien heb) schatten mij ook 14 tot 16 jaar. =0 En ik denk niet echt dat door de lengte komt.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Join the club. ik ben 14 en ze schatten mij 17/18 o.o Maar ik vind je gewoon 13 lijken hoor..^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Als mijn kleren, haar en make-up meezit schatten sommigen me zeker ouder dan 16.

    Volgensmij mij doen veel mensen dat.
    Ik was 12 en werd een x geschat voor 18.
    Like, omg XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Op mijn twaalf was ik zogezegd al 16. :'D

    op mijn 14de dachten ze dat ik 22 was
    mensen zeggen heel vaak dat je ouder bent dan je eigenlijk bent maar ik word liever ouder geschat dan jonger


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    Mensen die twee jaar jonger zijn dan mij vinden me schattig T-T Dat zegt dus ook wat over hoe oud ik lijk. Ik wordt binnen twee weken 15 -rent rondjes-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mij schatten ze altijd jonger =='
    ach ja, als ze dat later bij mij ook doen vind ik het goed^^
    Ik wordt binnen twee weekjes (zo dichtbij al?! Misschien drie, geen idee. 10 mei voila^^) trouwens 18 :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Mij schatten ze altijd jonger =='
    ach ja, als ze dat later bij mij ook doen vind ik het goed^^
    Ik wordt binnen twee weekjes (zo dichtbij al?! Misschien drie, geen idee. 10 mei voila^^) trouwens 18 :'D.

    Over 15 dagen zijn wij jarig ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Soliloquy schreef:
    (...)
    Over 15 dagen zijn wij jarig ^^

    Ook een 10-mei'ertje?:'P Join tha club! Mijn tweelingzus (undiscovered) hoort er trouwens ook bij :'D.
    Maar die is stiekem wel 5 minuten ouder :X


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niet dat we er veel van zien :X


    -

    Een beetje onduidelijke foto (zip)