• Heay.
    Volgens mij ben ik echt overdepressief enzo.
    Ik begon op de bus ineens te huilen omdat ik dacht aan alle erge dingen. Zoals alle mensen die mij hebben laten vallen. Mijn ex-'hartsvriendinnetjes', mijn eigen vader, enz.
    En ik word ongelooflijk boos en verdrietig van mensen die teveel over seks enzo praten omdat ze dat stoer vinden om erover te praten.
    Ik vind dat echt niet normaal. Ik word er echt boos om en dan moet ik huilen.
    Ik zie er wel altijd supervrolijk uit enzo, maar dat is niet hoe ik mij meestal voel.
    Ik ben gewoon zo eenzaam als een vis op het droge.
    Ik haat alle mensen die zich zo belangrijk vinden omdat hun beugel net is weggehaald.
    En ik wil liever voor altijd slapen. Dan is het mooi, maar dan word je wakker, nadat je amper 1 uur lang ofzo hebt geslapen en moet je naar school. Je klaarmaken, schminken, inpakken, eten. Altijd hetzelfde.
    Ik ben nog erger dan Holden Caulfield die de pest heeft aan mensen die een godkope koffer hebben. Ik heb de pest aan mensen die naast mij in de bus komen zitten. Jongens die nooit iets te doen hebben. En wat ik echt niet kan uitstaan is dat een meisje dik is. En ze weet dat ze dik is, maar dan doet ze een extra-small aan terwijl ze eigenlijk beter een extra-large zou moeten pakken. En dan doet ze een minirokje aan terwijl ze amper mooie benen heeft.
    Ik word daar echt boos van.
    Is dat normaal?
    En nee, nix hormonen. Da's allemaal schijnheilig. Dat is zo een van die zielige verklaringen van die klootpsychologen voor iets wat ze niet tegoei kunnen uitleggen.

    Maar Holden Caulfield had tenminste iemand om blij van te worden (zijn zusje, voort geval dat je 'The Catcher In The Rye' niet gelezen hebt) en ik heb niemand.
    Ik heb wel een fantasievriend die k had bedacht toen ik 40 graden koorts had, maar zelfs die blijft weg.
    Mijn god, help o.O'
    Is dat normaal?
    En dan zullen jullie allemaal zeggen: Natuurlijk! Het gaat allemaal wel over, en al dat schijnheilig geklap.
    Maar nog een betere vraag: Wie heeft dit ook of iets dat erop trekt?

    En zeg alsjeblieft nix over antidepressiva of al die nepdinges. Dat slaat allemaal nergens op.

    & dankuwel dat u mijn gezeur leest.
    Wie dat dit ook doet, u wordt later door de God wel beloond enzo.
    Wees maar zeker.

    <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Coriander schreef:
    Wat is dat toch met 'ik haat dit en ik haat dat'. Niemand mag zeggn van 'ik haat emo's' of 'ik haat Jonas Brothers' you name it. En dan zit jij te -vergeef me mijn woordkeuze- zeiken over dikke mensen. Waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon accepteren met de goeie en slechte kanten. Erger je er niet aan, lach eens in je vuistje en laat ze gewoon doen. Jij zou het toch ook niet graag hebben als iemand zegt dat je beter een grotere kledingmaat koopt terwijl je je goed in je vel voelt?


    Sorry, ik ben niet zo positief ingesteld. Ik heb liever regen dan de zon en bergen dan de zee.
    En ik haat geen emo's ofzo, maar ik erger me aan Jonas Brothers. Waarom? Omdat iedereen ze leuk vindt. Je mag dat van mij doen, maar ik ga dat niet doen omdat jij dat doet ofzo. En ik erger me eraan hoe belachelijk dikke mensen er in zulke kleren eruit zien.
    En alle mensen die bezig zijn over 'the beauty of the soul' zijn schijnheilig. Sommige mensen hebben niet eens een ziel, oke?
    Hoe komt het dat moordenaars vermoorden? Hebben zij dan ook een ziel? Ik zou liever een schizofrene moordenaar zijn dan een geestelijk normale, want dan weet je tenminste dat je ook een goede kant hebt.
    En zal jij, als jij in een onbekende stad bent met een stiefvader die zich voortbeweegt als een slak terwijl je mama zoek is, al 4 uur lang, en je hebt kilometers hoge koorts, een loopneus, keelpijn en hoofdpijn, je je benen niet meer voelt en je al 5 blikken Red Bull hebt gedronken, maar het geeneens helpt?
    Zo had ik me vandaag gevoeld. En echt, denk jij dat jij je positief gaat instellen op zo'n klote moment? Of op een moment dat je gewoon ZIET dat alle mensen het met elkaar ZO goed kunnen vinden, en alleen met jou NIET? Ik denk dat ik me na al die momenten, ookal duren ze maar 1 seconde, zoiets van dat u klasgenoot ineens rot tegen u doet, en het is iemand waar jij alles voor doet en je hebt er een cadeau van like 40 euro voor gekocht? Dan ga ik niet glimlachen tegen dikke mensen in kleine kleren of emo's.
    Ik heb nog liever gothics. Die weten tenminste WAT dat ze willen en wat dat ze zijn.
    Sorry, als ik u beledig ofzo, da's mijn bedoeling niet. ^^
    Kwou het gewoon even duidelijk maken.


    Where there is a sea there are pirates...

    Fragile schreef:
    Tsja...
    Hoe jij 't brengt lijkt t of je wílt horen dat je ontzettend depressief bent en het ook nooit meer goed komt..

    Of is dat alleen maar hoe jij het wilt zien? Ja, ik ben zielig, gestoord, kapot en al die dingen. Ik begin me al zorgen te maken als mijn moeder 5 minuten later is dan dat ze zou moeten zijn, thuis ofzo.
    Maarja, bij iedereen is zijn geest en hersens anders ingesteld, dus misschien zou het zo lijken dat ik aandacht probeert te trekken. En bij een ander zou het zo lijken dat ik ten einde raad ben. Voila.
    Heb jij dan nooit zo een verhaal willen uitgooien tegen iemand om gewoon te weten of iemand anders zich ook zo voelt?


    Where there is a sea there are pirates...

    MissShinoda schreef:
    oowh lieverd..
    het is goed dat je het eruit gooit dat lucht al iets op in elk geval. ik zou er met je ouders over praten. blijven zeuren praten weet ik veel tot dat ze serieus nemen.. misschien moet je wel aan de anti depressief pilletjes.. maar dat hoop ik niet.

    maar voor de rest ik irriteer me idd ook ter pletter aan dat soort mensen ==*


    Ze zeggen allemaal hetzelfde: Puberteit xd.
    Maar kben geen echte puber.
    Alleja, jawel. Maar kheb nooit zo van die problemen da ik ineens ni zonder jongens kan xd. Maar dit heeft allemaal nogal met 'vrienden' te maken. Die ik niet heb, en ik voel mij alleen en ik wil een hond xd.
    <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Is dat normaal? Nee, weet je wat jij is moet doen? Je minder druk maken om al die klote zooi, waarvan het meeste jou eigenlijk helemaal niets aangaat. Waaraan andere mensen hun leven verpesten moeten zij weten. Hou jij je maar bezig met het jouwe, en wat andere doen is hun probleem.


    Wie du mir, so ich dir.

    En wat ik echt niet kan uitstaan is dat een meisje dik is. En ze weet dat ze dik is, maar dan doet ze een extra-small aan terwijl ze eigenlijk beter een extra-large zou moeten pakken. En dan doet ze een minirokje aan terwijl ze amper mooie benen heeft.






    Dat is echt een super LULLIG stukje! echt gewoon. Ik ben ook dik. Maar ik doe aan wat ik wil. En soms is dat ooke en rokje --' jesus als jij het mag dragen mag ik het ook! denk daar maar ff over. je hebt haat aan mensen die zich beter voelen. dus haat aan jeself want jij voelt je beter dan dikke meisjes. Zo te zoen. Ik vind dat lullig en verder ga ik niet op jou 'geseur' verhaal in want ik snapte de helft niet en het is idd geseur en je haat maar alles en blablabla.; er is amar 1 dig dat helpt maar dat zal ej wel neit willen horen: Aan vrolijke dingen denken en alles wat mooi is in eht leven bedanken. Doe je dat neit en vvind je het onzin. Veel plezier dan met eruit kome --' Kijk wel uit wat je segt want weetje ik ben dan dik. Maar ben zeker niet minder dan jij.

    Instinctive schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben niet zo positief ingesteld. Ik heb liever regen dan de zon en bergen dan de zee.
    En ik haat geen emo's ofzo, maar ik erger me aan Jonas Brothers. Waarom? Omdat iedereen ze leuk vindt. Je mag dat van mij doen, maar ik ga dat niet doen omdat jij dat doet ofzo. En ik erger me eraan hoe belachelijk dikke mensen er in zulke kleren eruit zien.
    En alle mensen die bezig zijn over 'the beauty of the soul' zijn schijnheilig. Sommige mensen hebben niet eens een ziel, oke?
    Hoe komt het dat moordenaars vermoorden? Hebben zij dan ook een ziel? Ik zou liever een schizofrene moordenaar zijn dan een geestelijk normale, want dan weet je tenminste dat je ook een goede kant hebt.
    En zal jij, als jij in een onbekende stad bent met een stiefvader die zich voortbeweegt als een slak terwijl je mama zoek is, al 4 uur lang, en je hebt kilometers hoge koorts, een loopneus, keelpijn en hoofdpijn, je je benen niet meer voelt en je al 5 blikken Red Bull hebt gedronken, maar het geeneens helpt?
    Zo had ik me vandaag gevoeld. En echt, denk jij dat jij je positief gaat instellen op zo'n klote moment? Of op een moment dat je gewoon ZIET dat alle mensen het met elkaar ZO goed kunnen vinden, en alleen met jou NIET? Ik denk dat ik me na al die momenten, ookal duren ze maar 1 seconde, zoiets van dat u klasgenoot ineens rot tegen u doet, en het is iemand waar jij alles voor doet en je hebt er een cadeau van like 40 euro voor gekocht? Dan ga ik niet glimlachen tegen dikke mensen in kleine kleren of emo's.
    Ik heb nog liever gothics. Die weten tenminste WAT dat ze willen en wat dat ze zijn.
    Sorry, als ik u beledig ofzo, da's mijn bedoeling niet. ^^
    Kwou het gewoon even duidelijk maken.



    jezus. Jij meot zo lekker veel leren. je komt nu zo over van 'Kijk in ben depri, kijk zie mij nou ff lekekr over alles zeike, kom ik emo genoeg over?lekker zegge dat emo's niet weten wat ze zijn en blabla.


    Die dingen daar kan ik echt neit tegen! Je sit alleen maar te sijken over wat je wel niet haat! Jezus kind zoek een levn ofzo. En hou je neit zo bezig emt andere. En dat over dikke mensen vind ik zo belachelijk! echt Dom! En IEDEREEN heeft een ziel. Ja, zelfs jij --' JIJ BENT ZO NEIT BETER DAN EEN ANDER! En je haat mensjes die dat denken. maar je ebhoord er zelf ook toe. Niemand is beter dan een ander.
    Mijn motto:

    IEDEREEN is GELIJK!



    Alweer zeur zeur zeur over 'vanmiddag'Jah rot voor je, dat is gewoon zo, maar om dan opeens maar haat te hebben aan die mensen. Jesus heb je niets te doen ofzo! Omg echt waar!

    Ik ben ook ontzettend depri Welcome to the club! Ik krijg binnenkort hulp ik weet niet of dat gaat helpen:S!!
    Btw mijn emoties vertoon ik dan heel sterk.
    soms heel verdrietig uit het niets en dan weer heel erg boos en dan moet ik het wel afreageren dan ga ik meestal mensen lopen uitshcleden

    Volgens mij heb jij eerder een hekel aan jezelf.
    Dan dat je aan alles en iedereen een hekel hebt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    AxelRawr schreef:
    Ik ben ook ontzettend depri Welcome to the club! Ik krijg binnenkort hulp ik weet niet of dat gaat helpen:S!!
    Btw mijn emoties vertoon ik dan heel sterk.
    soms heel verdrietig uit het niets en dan weer heel erg boos en dan moet ik het wel afreageren dan ga ik meestal mensen lopen uitshcleden


    Eindelijk. Danku God.
    Iemand die het begrijpt! o.O'
    En van die emoties, da heb ik ook. Ineens kan ik mij echt zo slecht voelen he! Bv als die van fysica begint te zeiken over wat ik wel of niet mag vragen, dan wil ik echt dood. Want da's echt zo'n kutwijf man, amaai --'
    Of als mijn 'vrienden' mij ineens afkatten, heb jij dat ook? Dat je je dan zo heel alleen voelt ineens? Ik word daar gek van.


    Where there is a sea there are pirates...

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    jezus. Jij meot zo lekker veel leren. je komt nu zo over van 'Kijk in ben depri, kijk zie mij nou ff lekekr over alles zeike, kom ik emo genoeg over?lekker zegge dat emo's niet weten wat ze zijn en blabla.


    Die dingen daar kan ik echt neit tegen! Je sit alleen maar te sijken over wat je wel niet haat! Jezus kind zoek een levn ofzo. En hou je neit zo bezig emt andere. En dat over dikke mensen vind ik zo belachelijk! echt Dom! En IEDEREEN heeft een ziel. Ja, zelfs jij --' JIJ BENT ZO NEIT BETER DAN EEN ANDER! En je haat mensjes die dat denken. maar je ebhoord er zelf ook toe. Niemand is beter dan een ander.
    Mijn motto:

    IEDEREEN is GELIJK!



    Alweer zeur zeur zeur over 'vanmiddag'Jah rot voor je, dat is gewoon zo, maar om dan opeens maar haat te hebben aan die mensen. Jesus heb je niets te doen ofzo! Omg echt waar!


    Kijk, ik zeg niet dat ik dikke meisjes haat, oke?
    Een supergoeie vriendin van mij is ook niet een van de magerste, maar ik haat het, als zulke meisjes denken dat ze veel voorstellen door minirokjes aan te trekken die een maat of 4 te groot zijn en denken dat het er seksie uitziet.
    Daar kan ik niet tegen. Dus niet tegen dikke mensen, maar tegen dikke mensen die zo doen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Liess schreef:
    Volgens mij heb jij eerder een hekel aan jezelf.
    Dan dat je aan alles en iedereen een hekel hebt.

    Da vind ik nog wel goed gezegd. Da kan zijn. Misschien is dat ook zo, dat ik een hekel aan mijzelf heb omdat ik zo ben en omdat ik me superminderwaardig schat omdat iedereen mij laat vallen. Ik bedoel, dat helpt ook niet veel aan je zelfzekerheidsgevoel als je vader je eerst laat vallen en dan al je vrienden. Snap je?


    Where there is a sea there are pirates...

    MichelleBaby schreef:
    (...)





    Dat is echt een super LULLIG stukje! echt gewoon. Ik ben ook dik. Maar ik doe aan wat ik wil. En soms is dat ooke en rokje --' jesus als jij het mag dragen mag ik het ook! denk daar maar ff over. je hebt haat aan mensen die zich beter voelen. dus haat aan jeself want jij voelt je beter dan dikke meisjes. Zo te zoen. Ik vind dat lullig en verder ga ik niet op jou 'geseur' verhaal in want ik snapte de helft niet en het is idd geseur en je haat maar alles en blablabla.; er is amar 1 dig dat helpt maar dat zal ej wel neit willen horen: Aan vrolijke dingen denken en alles wat mooi is in eht leven bedanken. Doe je dat neit en vvind je het onzin. Veel plezier dan met eruit kome --' Kijk wel uit wat je segt want weetje ik ben dan dik. Maar ben zeker niet minder dan jij.


    Lees mijn quotes is een keer, daar staat wat ik met die dikke mensen bedoel. Niet dat ik ze haat, want ik heb een hele goeie vriendin die zo een beetje 'dik' is, maar ze is lief en slim en grappig en tralala. Maar ik haat huppelkutjes die denken dat zij veel voorstellen alleen omdat ze in een minirokje rondlopen terwijl hun figuur dat niet echt toelaat.
    Snap je? Ik haat het als mensen denken dat zij veel voorstellen, en dan groeit hun nek nog wa in de breedte. Maar ik haat dikke mensen niet. Man, da's nog het aardigste soort van allemaal volgens mij.
    Jesus.


    Where there is a sea there are pirates...

    KirstenSnaps schreef:
    Is dat normaal? Nee, weet je wat jij is moet doen? Je minder druk maken om al die klote zooi, waarvan het meeste jou eigenlijk helemaal niets aangaat. Waaraan andere mensen hun leven verpesten moeten zij weten. Hou jij je maar bezig met het jouwe, en wat andere doen is hun probleem.

    Ik weet het. Maar ik kan gewoon niet meer positief denken, d'r is vanalles gebeurd en nu wil ik dat gewoon niet meer. o.O'


    Where there is a sea there are pirates...