• Hallo, ik weet niet of deze topic hier mag maar als het niet mag mag er een slotje op...

    Maarja zoals de titel ben ik opzoek naar quizjes die ik wil maken. Jullie mogen hier quizjes posten en ik zou het maken maar moet wel op een paar voorwaarden.....

    1. Het moet een Bill lovestory zijn
    2. Het moet lange uitkomsten hebben
    3. Een serie boven de 80 quizen
    4. En moet veel spanning in komen.

    Hopelijk eis ik niet teveel maar ik maak gaag van deze quizjes en ik zou wel reacties zetten op elke quiz dat ik maak!!!....

    Eeh.. nope. Is verboden. Tenminste.. of het was verboden. De regels zijn onlangs veranderd dus weet niet of het nu nog wordt toegestaan. But to be honest zijn er de laatste tijd weinig van dit soort topics..


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Eeh.. nope. Is verboden. Tenminste.. of het was verboden. De regels zijn onlangs veranderd dus weet niet of het nu nog wordt toegestaan. But to be honest zijn er de laatste tijd weinig van dit soort topics..

    niet verboden meer.

    Maak die mijne, maak die mijne als heeft hij maar twee bijna 3 delen xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hihi, of de myne, al 12 delen : D


    your eyes are like stars in the night.

    Maak de mijne maar ;D


    x


    Scream for mercy!

    ik heb 68 delen voldoet aan joun waardes aleen is het een Mason Musso love story xD
    maar ik heb ook een Max green Love Storie van 36 delen ofzo xD

    nja sorry x')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Geeen idee :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Aan die eisen, ik zou het niet weten. ;d

    Bill lovestory's zijn saai, voorspelbaar en niet realistisch.

    - zo, ik heb weer gezeurd.


    Life is hard and then we die

    calii ;)


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    calii ;)


    Jaaah ookal gaat hij deels over th i like it <33


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ShesGotStyle schreef:
    Maak de mijne maar ;D


    x



    Heb het daarnet gemaakt mooi quizjes hoor!!!! ;-D

    xSKITT schreef:
    calii ;)


    De jouwe heb ik gemaakt en ook reacties gezet echt een mooie quiz echt je moet snel verder!!!!!!!!!!! Kan niet wachten tot de volgende er is!!! ;)

    Ik heb er één het is met TH, en hij is heel spannend, er zijn 32 delen, maar het is niet echt een lovestory^^

    Hij heet

    In de macht van Tom Kaultiz

    De serie van AngelXWing is gemaakt
    Je moet snel verder meid!!!