• Even wat regels :
    Keep it clean,geen ruzie,spam of onzin hierin.
    anders laat ik het sluiten.

    Mijn vraag is :

    Was vroeger Q Leuker dan nu ? en is Q werkelijkwaar zo veranderd.

    Zo bitches Talk.


    We can only learn to love by loving.

    Het was vroeger gezelliger. Maar achja. Tijden veranderen. We moeten er gewoon het beste van proberen maken en Q proberen weer wat meer gezelliger te maken.


    A. ikmisje.

    Nou, ik vind het hier nu leuk. Dat telt toch?

    Bumblebee schreef:
    Ja, want toen reageerde iedereen op iedereen hun topics, en niet alleen op die van hun vriendjes. En toen reageerden mensen hun hier niet af en deden ze ook niet té serieus, vind ik. (krul)

    Jinse heeft voor een keer gelijk ^-^
    De spam was leuk, totdat sommigen te ver gingen en er regels kwamen voor dat soort dingen. Tja, sommigen hebben het dus ook voor alle anderen verknald.
    Dat is ook zo waar.
    Nah, we geven de schuld aan de TIJD. (krul)


    everything you imagined, and more...

    Door ditsoort topics krijg ik echt het gevoel dat ik Q grondig heb verneukt ofz.
    ik sterf als het niet waar is.

    No idea, aangezien 'vroeger' volgens mij voor mijn tijd is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het ligt aan mij ofzo?
    Ik zit hier nu bijna anderhalf jaar, en zoveel verschil merk ik niet.
    Tijden veranderen?

    Ik wil de oude Quizlet terug =(
    Het was zowiezo vele leuker vroeger ö En er is echt te veel veranderd!

    Cherished schreef:
    Door ditsoort topics krijg ik echt het gevoel dat ik Q grondig heb verneukt ofz.
    ik sterf als het niet waar is.

    Nee hoor jij hebt het niet verneukt. Ik vind je wel fijn en je kan goed orde houden want soms gingen ze wel te ver en je bent grappig al weten veel people's dat hier niet. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vroeger was Q veeeeeeeeeeeeeeeel leuker, dan nu..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    xTommHerox3 schreef:
    Vroeger was Q veeeeeeeeeeeeeeeel leuker, dan nu..

    omdat?

    Cherished schreef:
    (...)
    omdat?

    omdat dat zo is! en omdat er vroeger veel minder ruzie's waren en nu zit bijna iedereen te zagen enzo.. ja, ik vond het vroeger toch leuker!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Vroeger was het leuker, toen gingen ze niet zeggen Zo bitches Talk. Anyway, voor mij is het niks veranderd. Ik kijk alleen naar topics hier en reageer als ik wel maar maak meestal quizzen. Daarvoor ben ik hier :')


    -

    Ik kan niet echt meer herrineren hoe Q vroeger was kan iemand et verschil uitleggen plz :$ Thnx alvast(flower)

    AxelRawr schreef:
    Ik kan niet echt meer herrineren hoe Q vroeger was kan iemand et verschil uitleggen plz :$ Thnx alvast(flower)

    Drukker en gezelliger op het forum.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nini, dat moet je dus echt niet vragen, Q. was beter vroeger veel beter, like nu is hij vet zielig geworden met al die regels.


    *He's the one.