• Oké, bella heeft een vraag, ze weet niet of hier al een topic over is, dus heeft ze er zelf eentje gemaakt =].

    Is het nou waar, van chocola krijg je puisten? Want is sommige tijdschriften staat dat het maar een fabel is. Ik at eerst regelmatig chocolade, maar nu doe ik dat minder. En wat doen jullie? En als jullie chocola eten krijgen jullie dan die dingen op je gezicht (puisten x|.)

    x.

    ik weet het; ik ben een nieuwschierig wijf, die van zulke onnozele vragen een topic moet beginnen. so what? :x


    we've only said goodbye with words

    Neu, het is zelfs goed voor je. Als je er niet van eet, is het goed, dat zijn mijn leerkracht Biologie toch. En zéker pure chocolade.
    Maar bij mij merk je dat toch niet. Mijn hele gezicht staat/stond vol met van die fácking puistjes --' Srsly, dat irriteert. Gelukkig bestaat er Louis Widmer hét wondermiddel(cat)

    Nope ik niet.

    lol is een fabel

    Puisten komen gewoon, door de hormonen, die je lichaam aanmaakt tijdens de puberteit. Wij krijgen een boost van oestrogeen door ons lichaam (dat valt niet te controleren) en nou ja, zoals ze het bij ons op school zeggen 'daar word je een vrouw van' en die zorgen ook voor die pukkels ..
    Niets aan te doen..
    ik heb er ook veel last van !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou zeggen dat het een fabel is, maar ik heb dat eens uitgeprobeerd.
    Ik at een tijdje geen chocolade en toen had ik geen puistjes. Toen at ik terug een beetje chocolade en een dag later had ik een puistje. ;d
    Eigenlijk wil ik het niet geloven, maar zo was dat bij mij.

    Oké, kan ik verder chocola eten, we hebben niks in huis! klote. (nerd)


    we've only said goodbye with words

    ik niet :Y)
    maar het is normaal gezien ook een fabel dusja x'D


    You're a star in heaven.

    Fabel. Officieel bewezen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Krijg je niet van veel vet eten puisten?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.