• Hallo! =']

    Ik heb dus net een nieuwe serie gemaakt,Het heet ; Hidden Shadow. Ik wou dus vragen,of er mensen zijn die mijn nieuwe serie willen maken.Ik probeer dit keer er zoveel mogelijk tijd in te besteden,en niet zomaar op te schrijven waar ik aan denk,Ik wil er meer gevoel ensow in stoppen als dat me lukt.Ik heb al een proloogje,zo.. wie wil?

    Dit is het verhaal

    Hayley is een super lief meisje,Veel mensen op haar school zien dat niet in haar,omdat ze zich anders kleed.en haar uiterlijk anders is.Het boeit haar niet veel wat mensen over haar denken.Maar wel van 1 persoon.Er zit een super leuke knappe jongen bij haar op school.Ze weet helemaal niks van hem,Alleen dat hij mega populaire is,Elk meisje hangt om hem heen.Géén 1 pauze is hij alleen.Hayley staat soms gwn een beetje stom toe te kijken.Maar , ze vind hem zo leuk,Zij vind hem gewoon helemaal geweldig.Maar ze is bang dat hij haar nooit zou zien staan.Hij is gewoon een hele normale jongen,Die ook wel op 'gewone'meisjes zou vallen.En ze denkt dat hij denkt dat Hayley maar een raar geval is.Het doet haar best wel pijn.Op een dag gebeurt het zelfde weer,Elk meisje rent gillends op hem af,en hij staat er maar wat te lachen.Opeens ziet hayley er een meisje tussen staan,die helemaal niet vrolijk kijkt,en ook niet veeel later stapt dat meisje op Hayley af.Ze raken in contact en ze krijgt te horen dat dat meisje Kim heet,en dat ze helemaal niet zo geinteresseerd is in hem,maar dat haar vriendinnen haar meesleuren , en haar een beetje laten vallen voor hem.Hayley vind dat wel TE ver gaan,Die jongen heeft geen vrijheid! Dan raken ze best friends.En op eeen dag,Spreekt die ene jongen,tegen hayley,.Ze weet niet wat haar overkomt! en door zijn zachte fluwelen stem,raakt ze helemaal in de wolken! .Ze komt er achter dat hij een broer heeft,en Kim word er smoor op.Maar wat nou,als het blijkt,dat niemand weet wat er achter die popu jongen zit.Niemand weet,dat hij een vampier is.


    Ik hoop dat iemand het leuk lijkt om mijn serie te maken,Proloog is er al,de rest komt nog! <'3


    Klik hier voor de proloog !

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Leuk :D


    never say goodbye.

    VERHAAL!!!

    xUndeaDx schreef:
    Leuk :D


    Dankjewel.x


    Sometimes it's best not to care.