• Omdat ik één slecht punt heb op mijn rapport, verdwijnt míjn computer uit mijn kamer en mag ik niet meer op internet.
    Wat is het toch leuk om een lieve moeder te hebben die je helemaal de grond inboort voor één vak dat ik nooit heb gekunnen.
    Naar de goede punten moet er natuurlijk niet gekeken worden, dat is maar een bijzaak.
    Naja, doei ofzo.

    dat is zo kut ö.
    parents suck!

    nouja,
    sterkte <3 ô_ô


    It's not the same without you.

    Zeg hoe je erover denkt. Dat had ik ook gedaan en daardoor vette ruzie met mijn moeder maar ze doet het nu wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voor welk vak sta je slecht ?

    >< Inderdaad harstikke kut!
    Sterkte. (:

    :X O_o lieve schat ik mis je nu al ='[


    the world comes to life.

    das kut


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Decoy schreef:
    Zeg hoe je erover denkt. Dat had ik ook gedaan en daardoor vette ruzie met mijn moeder maar ze doet het nu wel.

    Werkt niet, ik probeer haar al jaren te overtuigen dat 70 % goed is voor een vierde jaar, zeker in mijn nerdschool.
    Anyway, zij haalde natuurlijk aaaaaltijd minstens 71%! Dus lager als dat kan niet hoor. ><

    Lovejoy schreef:
    Voor welk vak sta je slecht ?

    >< Inderdaad harstikke kut!
    Sterkte. (:

    Wiskunde. :'D

    Ö
    Veeel sterkte.
    En wiskunde zuigt gewoon. Daar kan je niet omheen.

    ik zou al blij zijn dat ik een Pc heb op mijn kamer (:
    maargoed,wees gewoon lief tegen je mama,en miss heb je hem volgende week weer bij je ?

    xx


    everybody needs a song.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Werkt niet, ik probeer haar al jaren te overtuigen dat 70 % goed is voor een vierde jaar, zeker in mijn nerdschool.
    Anyway, zij haalde natuurlijk aaaaaltijd minstens 71%! Dus lager als dat kan niet hoor. ><

    Awh sucks, en je vader dan? Weetje ik sta ook vet kut voor wiskunde engels en frans! Nou dat boeid haar niet meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wiskunde. :'D

    Moet ik voor je invallen ? -nerd in wiskune- (nerd)

    Decoy schreef:
    (...)
    Awh sucks, en je vader dan? Weetje ik sta ook vet kut voor wiskunde engels en frans! Nou dat boeid haar niet meer.

    Heb mijn vader al jaren niet meer gezien. :'D
    En met mijn moeder valt niet te praten. ><

    Da's kut.

    Das stom!
    Bij mij dreigde ze met de pc vn me kamer, als k dr steeds zo ontzettend lang op zat. Maar mijn cijfers zijn allemaal voldoende, en dat kan ik niet zeggen van mijn klasgenoten. Dus heb ik geen problemen

    lief dat ze overbezorgd is, maar geen internet.. o.0

    Boyiloveyou schreef:
    ik zou al blij zijn dat ik een Pc heb op mijn kamer (:
    maargoed,wees gewoon lief tegen je mama,en miss heb je hem volgende week weer bij je ?

    xx

    Het is de pc die ik helemaal zelf betaald heb, daarom stond ie in mijn kamer, heb hem ook vaak nodig voor school. Maaaaaarjaa, ik had geen 71 %, en dat kan niet hoor. ><