• haay

    make me famous
    weet niks over deze site (nerd)
    wieeee maakt mij famous??

    xxlater


    livng my life and got stress no more

    Joy, heb jij kickboxen gedaan? Wist ik niet. Dat heb jij mij nooit verteld. En zij wilde mij vermoorden toen ik haar pas leerde kennen hier op Q. En daardoor zijn we vrienden geworden. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mensen, misschien hadden jullie het nog niet door, maar de áller leukste ben ik:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    @Mellifluous
    Kidnap me, dan gaan we samen naar het gesticht op de planeet Zork.

    -Gilt- IK KRIJG JE WEl, PETITE joy (nerd) -vliegt achter Joy aan- Suck on that, biatch.

    HappyKiss schreef:
    Joy, heb jij kickboxen gedaan? Wist ik niet. Dat heb jij mij nooit verteld. En zij wilde mij vermoorden toen ik haar pas leerde kennen hier op Q. En daardoor zijn we vrienden geworden. x'D

    Ahaha ja, nogal ehm, rare situatie :') Maaar, blij dat ik je wilde vermoorden : D
    En ja, heel lang geleden toen mijn zus er nog op zat en ik nog in Breda woonde. Is minimaal 4 jaar terug.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    GU schreef:
    Mensen, misschien hadden jullie het nog niet door, maar de áller leukste ben ik:P


    dat ben ik nog altijd (nerd)

    ik zit hiet pas een kwartier op maar dat doet er niet toe (nerd) toch..?



    xxlater


    livng my life and got stress no more

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Eigenlijk weet ik niet wat ontspoort betekend, maar neen ik ben niet ontspoort (nerd)

    Ontspoort is dat je eerst wel spoorde maar dat je van het spoor bent geraakt en dus helemaal idioot bent geworden:"D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Haha, ik overlees dit, hoe levenloos (nerd)
    Maar pussaaaays, ik ga dudes. Ik ga naar die geilerd van The Mentalist kijken, jajaa en dan gaak kwijlen :9~ Doeeeeeei <3 En DeliciousD, kom maar bij mij aanknokken als je iets niet weet ofzeu (:

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Ahaha ja, nogal ehm, rare situatie :') Maaar, blij dat ik je wilde vermoorden : D
    En ja, heel lang geleden toen mijn zus er nog op zat en ik nog in Breda woonde. Is minimaal 4 jaar terug.

    Mm, beetje. Ik moest wel oppassen hoor. Zoiets maak ik niet iedere dag mee. x'D
    But ik ben wel blij. -nietdus-


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    *Sluit op in huisje* OH NON! TU NE PEUX PAS ENTRER, GRAND MÉCHANT ANNELIES! Je ne suis pas fou fou fou! *Kijkt scheel*
    Ghehe, iets te veel frans gehad vandaag :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    GU, you wish.
    Ik kénde jou niet eens, en iedereen kent mij wel al of heeft me al op het forum gezien nana (puh)

    HappyKiss schreef:
    (...)
    Mm, beetje. Ik moest wel oppassen hoor. Zoiets maak ik niet iedere dag mee. x'D
    But ik ben wel blij. -nietdus-

    |: Niet.. Blij?
    *Gaat in een hoekje zitten huilen*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    *Sluit op in huisje* OH NON! TU NE PEUX PAS ENTRER, GRAND MÉCHANT ANNELIES! Je ne suis pas fou fou fou! *Kijkt scheel*
    Ghehe, iets te veel frans gehad vandaag :')


    OUI OUI! JE SUIS TRÉS MÉCHANT. BE CAREFULL (nerd) Wat is fou fou fou? XD

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    |: Niet.. Blij?
    *Gaat in een hoekje zitten huilen*

    Niemand wil toch vermoord worden of wel soms?
    - Moet ik jou komen troosten? -


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En nu ga ik serieus! Byeeeeeee doeds <3

    omg rare gesprekken wie wil er vermoord worden:8


    livng my life and got stress no more