Experimenteren met jezelf doe je meestal als je jezelf nog een beetje aan het ontdekken bent, of als je jezelf wilt veranderen. Een beetje veranderen natuurlijk niet, maar kom op Tom en Bill proberen zo'n beetje het uiterste, en dat wilde ze dus ook met hun muziek gaan doen. Ze willen soort van het roer omslaan in alles wat ze doen. Natuurlijk weet ik niet wat daar achter zit, maar het is wel bijna honderd procent duidelijk dat er een komplot achter zit.
Natuurlijk mogen ze experimenteren, maar kom op. Tom zei bijvoorbeeld altijd dat hij bij zijn eigen kapsel wilde blijven en dat hij er echt niet aan moest denken nu iets anders te doen, en nu opeens toch niet meer?
Ik denk dat dit weer zo'n managers stunt is om meer fans te trekken.
Nieuwe look,
Nieuwe muziek,
Nieuwe fans.
Ik vind Tom met dat nieuwe haar nog steeds hartstikke geil(H), Maar ik vind hem op de een of andere manier nu minder Tom, omdat ik Tom altijd zag met dreads en gewoon blij met wie hij was, en dan vraag ik me af? waarom moest je veranderen als je tevreden was met jezelf?
Njaa dat was mijn lekker uitgebreide gedachtensverspreidingdoormiddelvaneencomputer
Lots of love,
MELL
Don't just dream, make them come true.....♥