• nou.. het valt me op dat vooral series worden gelezen als degene 13 jaar of ouder is. het kan ook zijn dat er bijna alleen maar wat oudere zijn hier op Q. maar ik vind (als ik er éen tegen kom) dat jongere ook aardig kunnen schrijven hoor ! -ik zeg dat nu niet over mijzelf, maar ik moet gewoon mededelen-
    wat is jullie mening hierover? (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik lees gewoon het eerste deel en als ik het niks vind ga ik verder zoeken, ik let niet eens op de leeftijd van iemand.

    Precies, en daarom maakt ook niemand mijn serie omdat ik een van de jongste hierop Q ben.
    Eigelijk gedraag ik me wel wat ouder dan 10 hea.

    So Shut Up ><


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Jongeren schrijven minder snel ABN. Dus lees je sneller degene die wat ouder is. Daarbij kunnen sommige die boven de leeftijd van 14/15 zitten, dingen beter verwoorden waardoor het verhaal beter en mooier word om te lezen.


    Elegance is refusal.

    Agree!


    I don't need words to feel those lips.

    I dunno ik kijk niet naar de leeftijd van de schrijver om eerlijk te zijn, zolang het verhaal goed is maakt dat voor mij niet uit x'D


    You're a star in heaven.

    Natuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen, maar dat is vaak omdat ze al lang op Quizlet zitten en hier veel geleerd hebben. Door Quizlets ben ik ook veel beter gaan schrijven, maar over het algemeen schrijven twaalf-dertienjarigen en jonger niet goed ;D