• Oké, ik ben brugklasser. Tuurlijk willen we allemaal naar Havo of Vwo, maar dat red ik niet meer. Ik kan alleen Dakpan nog redden (Tussen VMBO en Havo in, soort Havo TH) Ik hoef daarvoor nog maar 2 punten te halen.. Ik werk heel hard voor die punten maar nu heb ik vandaag een 4.8 voor wiskunde gehaald, en daar ben ik sowieso niet goed in! En een 5.8 voor biologie, daar ben ik ook niet goed in.. =='. En dan heb je nog zo'n rot kinders die hun huiswerk niet maken en dan van iemand anders over schrijven maar WEL op Havo niveau zitten. Die kinders wil ik gewoon zó graag slaan -_-

    En ik hoef hier geen chagerijnige reacties op te hebben zoals 'Dus?'. =='


    I live for the applause, you will die for it.

    Bén ik dan een rotkind omdat ik mijn huiswerk altijd overschrijf? ö Ahg ja, ik ken in ieder geval niets van diejje havo en van die dingens. Maar zo erg is het dan toch niet? Ik zit ook in het aller laagste wa dat je kunt volgen in België >.< En da is veel beter als dat ik het hoogste zouw doen (:!

    Dat ken ik. Ik zit nu in H2 en ik moet best veel moeite doen. De anderen uit mijn klas doen het zonder een keer in hun boek te kijken. En dan blijf ik waarschijnlijk ook nog zitten! Lekker dit jaar opnieuw doen. :'S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Of dat je je de tering werkt en er zit zo'n kut kind naast je wat zich een vriendin noemt en voordurend praat zodat jij eruit gestuurd word, maar vervolgens heb jij wel die opleiding nodig, omdat de enige reden is om uit dat kutgat met kloteboeren weg te komen. En zijn toch de facking thuis gaat wonen en een of andere zielige studie gaat doen.


    Elegance is refusal.