• Eigenlijk zijn bijna alle users hier jongeren die met problemen zitten, of zaten.
    Een zware jeugd, minderwaardigheidsgevoel, gebeurtenissen in het verleden waar je liever niet aan denkt, onstabiele gedachten, heel emotioneel zijn, anders denken dan de meesten uit je omgeving.
    Het is gewoon zo.
    Waarom hebben we allemaal onze toevlucht genomen naar deze site? Waarom precies Quizlet.nl en niet een andere site?
    Ik vind het interessant om over na te denken, vraag me niet waarom. :'D

    Ik weet niet. Omdat de mensen hier meer open zijn en de anderen dan het gevoel hebben dat ze hier kunnen praten over hun problemen? En ze daardoor weten dat ze de mensen hier kunnen vertrouwen en er op kunnen rekenen? I think.

    Daar wou ik laatst ook een topic over openen. 'soort zoekt soort', denk ik..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk, door TokioHotel :X

    Daardoor zijn meer mensen gaan inzien dat het niet erg is om anders te zijn, en ik denk dat elke jongere wel problemen heeft.


    Your make-up is terrible

    Soort zoekt soort. Mensen zoeken, vaak onbewust, mensen op die het zelf ook zwaar hebben gehad. Een paar weken terug heb ik een vriendin verteld wat mij is overkomen omdat ze wilde weten waarom ik bang was om iets met Johann te beginnen. Maar dat zou ze pas snappen als ze wist wat er gebeurt was. Achteraf blijkt zij ongeveer hetzelfde meegemaakt te hebben.


    Bored.

    Joh, ik denk door Tokio Hotel.
    Bij mij was het toch zo.
    Want kijk Tokio Hotel, de muziek, is mijn steun en toe verlaat. En door Tokio Hotel ben ik op deze site geraakt. En nadat ik series over Tokio Hotel las ben ik beginnen schrijven.
    En nu is Tokio Hotel alsnog een steun voor mij maar quizzol is dat ook. Omdat hier word je niet raar bekeken, zeg maar, als je iets vertelt.

    En als je niet van Tokio Hotel houd zoals ik? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    En als je niet van Tokio Hotel houd zoals ik? :'D

    Jamaar jij bent hier mede dankzij Bulia en Beva. :Y)

    Ja, maar ik herken sommige punten die in dat verhaaltje staan ook wel bij mezelf.


    "I shut my eyes in order to see.'