• Jep, ik heb alles ingepakt. Ben er helemaal klaar voor. Want ik ga op werk week met school naar de Ardennen! :]
    Je kon kiezen uit Londen, Parijs, Ardennen en Berlijn. Nou Berlijn viel af omdat daat te weinig mensen voor waren. Ik hb dus voor de Ardennen gekozen omdat ik nogal sporitief ben. We gaan servivallen, paintballen, mountainbiken, klimmen, tokkelen, kajakken, netklimmen, abseilen enz. Het word echt super leuk! Ik en een vriendin gaan als een van de weinige meisjes daar heen, er zijn veeeeeel jongens x'D
    Nu was dus mijn vraag, wie woont daar in de buurt of is er iemand daar ook van dinsdag t/m vrijdag? En spreken ze daar NL of Frans?! Want ik kan geen Frans, nog nooit gehad namelijk... ik ben meteen begonnen met Duits :P
    Xx.


    -

    Ik ben daar ook heen geweest met werkweek, ik vond al die dingen doen niks aan dus heb ik mijn hooikoorts als smoes gebruikt dat ik niet verder kon meedoen. Vriendin van me heeft ook hooikoorts en deed dat ook x'D gingen we steeds in een busje achter die kinderen aanrijden ;p


    -