altijd een beetje naar achteren leunen, je voorste voet moet schuin staan en zeg maar ong. op de schroevjes je achterste voet [moet ook een beetje schuin staan] die moet achter de schroeven. je gewicht moet daar namelijk achter het wieltje zijn. Stap altijd met je voorste voet op anders kanteld je board^^ strik je veters, smeer je wieltjes enzo in met smeerolie om de zoveel tijd. remmen kun je door je board zeg maar omhoog te halen, dus je voorste voet [met je board mee] eraf te halen.. en zelf durf ik dat niet xd. want ik pleur altijd :# en draag handschoentjes zonder vingers, Geloof me je vangt jezelf bijna altijd op met je handen en dan is het een stuk lekkerder als je handschoentjes aan hebt ;] en probeer altijd voorover te vallen^^ voor de rest ehm.. ik heb het de basis geleerd door. gewoon op het board te staan en je voort te laten trekken door een persoon [gewoon in een rustig tempo] dan voel je ong. hoe je moet sturen en je gewicht zetten enzo. als je dat onder de knie hebt moet je een beetje leren steppen.. en als je dat kan heb je de basis :]
Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT