• Joy moest herkansing doen voor wiskunde. Joy had hier geen zin in. Joy verneukte het hele pw. Joy had alle 5 antwoorden die ze wél wist af. En toen verveelde ze zich, en was ze zwaar pissed op de wiskundeleraar omdat hij zo slecht is. En wat deed Joy toen? Juist, ze vouwde een vliegtuigje van haar toets en vloog hem recht in de prullebak 8) Nouja, niet in de prullebak, hij kwam maar 2 meter ver. Kloteding is ook nergens goed voor. Maar uiteindelijk kwam hij daar wel. Dus nu blijft de 1,9 van Joy gewoon een 1,9.
    Meest vage schoolacties ofzo?

Everything means nothing, if I ain't got you.

Tot vorig jaar lukte bij mij Wiskunde nog. Maar sinds dit jaar helemaal niet meer. Ik haat mijn leraar. Hij kan het totaal niet uitleggen, gaat veel te snel en maakt alle oefeningen zelf op het bord. Moet ik er dan nog iets van snappen? ><

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Amaai, en die zeiden daar niets van of wat?
    Moest ik dat doen, direct 0 en waarschijnlijk uitsluiting of arrest ;D
    + strafwerk en nablijven ;D
    Ik ga het dus niet proberen x)

[/staat een 8.8 gemiddeld & had voor haar laatste wiskunde proefwerk ene 10] :X
    Maar mijn leraar is stom ><' Hij mag mij niet, ik mag hem niet. Hij maakt mij belachelijk, ik maak hem belachelijk en stuur mijn beste vriendin op hem af, die mag hem slaan =D

I may not always be perfect, but I'll always try.

Als ik één vak kut vind is het wel sikunde. Twee uur geleerd en een 3.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Wiskunde is bij ons nooit zo'n ramp. Die leraar is gewoon weg freaky. Hij doet geluidjes maken zo als baf en boem enzo. Wel lol en wiskunde is eigenlijk niet zo moeilijk. Maar afentoe weet ik ook niet meer of je de opracht zo of zo moest uit rekenen. En mijn docent legt het goed uit.(Y) Een pluim voor hem en mij zelf ik had een goed cijfer.

AutumnLeaves schreef:
    Amaai, en die zeiden daar niets van of wat?
    Moest ik dat doen, direct 0 en waarschijnlijk uitsluiting of arrest ;D
    + strafwerk en nablijven ;D
    Ik ga het dus niet proberen x)

Nope. Onze leraar is echt een pussy. Het enige dat ie deed was: O.O

Everything means nothing, if I ain't got you.

Laat het nu toevallig zijn dat ik nu wel juist goed ben in wiskunde (dit jaar toch, vorig jaar een ramp x'D, was er zo slecht in dat die leerkracht mij heeft laten zitten ==' -vervloekt die leerkracht-)
    Maar soit, dat doet er nu niet toe.
    Ze is gewoon zo irritant, ze laat me blijven zitten, vergeet mijn naam, laat mij alles op bord schrijven, geeft ons extra oefeningen omdat wij (ik en een vriendin) te vroeg klaar zijn =='

If you had never come out of the blue, I would've stay